NASA / JPL-Caltech

Вчені виявили найяскравішу галактику у Всесвіті

Астрофізики виявили найяскравішу галактику за всю історію спостережень у Всесвіті. Вона випромінює світло у 300 трильйонів разів більше, ніж Сонце.

Про це повідомляє NASA, пише Lenta.Ru. Розширена інформація про результати досліджень астрономів опублікувана в The Astrophysical Journal.

За інформацією видання, галактика WISE J224607.57-052635.0 знаходиться на відстані 12,5 млрд світлових років від Землі. Її яскравість, на думку вчених, обумовлена ​​наявністю в центрі галактики надмасивної чорної діри, яка притягує до себе матерію і формує з неї аккреційний диск.

Речовина в цьому диску розігріта до мільйонів градусів і випромінює у видимому, ультрафіолетовому та рентгенівському діапазонах. Пил, що оточує діру,  не пропускає світло, однак розігрівається і випромінює в інфрачервоному діапазоні. Астрофізики наголошують, що саме тому вони не змогли побачити галактику WISE J224607.57-052635.0 раніше.

Як зазначає видання, найяскравішу галактику було виявлено ​​в 2010 році за допомогою інфрачервоного телесокопа Wide-field Infrared Survey Explorer (WISE). Разом з нею він також виявив ще 19 подібних об'єктів, в яких відбуваються інтенсивні процеси зореутворення. Це дозволило вченим віднести їх до нового типу галактик - інфрачервоних галактик, що екстремально світяться.  За словами астрономів, приблизно половина найяскравіших галактик випромінює в інфрачервоному діапазоні.

Як ми раніше повідомляли, вчені-фізики виявили в атмосфері Землі грозову хмару, в якій містяться частинки антиматерії. Згідно з розрахунками вчених, розміри хмари з антиречовиною досягають двох кілометрів у поперечнику.

Американський ракетний есмінець завтра увійде в Чорне море