Instagram / clrcff

В Instagram новим фуд-трендом стала словацька прозора кава

    Творці нового продукту говорять, що таким чином "боролися з плямами на зубній емалі"

    Компанія зі Словаччини CLR CFF випустила незвичайний продукт для любителів напоїв, що бадьорять – прозору каву (Clear Coffee). Новинка вже встигла викликати захоплення серед користувачів Instagram. Про це пише Mirror.

    За три місяці братам Девіду та Адаму Наді вдалося розробити склад прозорого, безбарвного напою на основі кави сорту арабіка. 

    Девід розповів: "Ми великі любителі кави. Як і багато інших людей, ми боролися з плямами на зубній емалі, викликаними цим напоєм. На ринку не було нічого, що б відповідало нашим потребам, тому ми вирішили створити власний рецепт".

    Він також уточнив, що через надто активний спосіб життя він із братом планував створити освіжаючу готову до вживання каву, яка дасть енергію, але міститиме малу кількість калорій.

    "Ми провели 12 місяців, дізнаючись про каву та пробуючи різні її типи і суміші. Ми зрозуміли, що тільки найбільш високоякісна, свіжообсмажена кава може дати нам бажаний результат", – розповів підприємець.

    200-грамова пляшечка рідини, що на вигляд нагадує воду, містить 100 міліграмів кофеїну – приблизно як у подвійному еспресо. Разом із тим в напої немає консервантів, стабілізаторів, доданих ароматів або підсолоджувачів.

    Як повідомляв 5.UA, у Туреччині відкрилася кав'ярня для шанувальників серіалу "Пуститися берега".

    Попередній матеріал
    "ЗА ЧАЙ.COM": журналіст та нардеп Сергій Висоцький в ефірі "5 каналу" о 23:10
    Наступний матеріал
    80 загиблих, понад 350 поранених: подробиці потужного вибуху в дипкварталі Кабула

    Обама прогулявся з Білого дому до кав‘ярні

    Дослідження: чорний шоколад, чай і кава омолоджують організм

    70 років тому у Європі почали масово продавати розчинну каву