Лялька Барбі
Лялька Барбі 5 канал

Ніколи не старіє та сучасна в свої 60: легендарна лялька Барбі святкує день народження

    Читайте по-русски
    За 60 років лялька спробувала більше 150-ти професій

    Найпопулярнішій іграшці у світі – ляльці Барбі – 60. Саме 9 березня 1959-го довгонога красуня вперше з'явилася на полицях крамниць і відтоді із простої дитячої забавки перетворилася на легендарний бренд. Іграшка давно стала відображенням багатьох культурних процесів та критичних проблем суспільства. Про те, якою була на початку та як змінювалася з роками відома лялька, у наступному сюжеті.

    Блакитноока, струнка, з блискучим білявим волоссям й у чорно-білому смугастому купальнику – такою світ уперше побачив знамениту ляльку Барбі. Широкому загалу її представила компанія Mattel на виставці іграшок у Нью-Йорку 1959-го року. Вигадала ляльку дружина засновника фірми – Рут Хендлер. Назвала її на честь своєї дочки Барбари. А прототипом іграшки стала героїня німецьких коміксів Білд Ліллі. Популярністю серед дітлахів та дорослих колекціонерів Барбі користується уже 6 десятиліть.

    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі


    Ліза Макнайт, старший віце-президент та генеральний менеджер компанії mattel, каже: "Барбі витримала випробування часом, адже вона ніколи не старіє й водночас завжди залишається сучасною. Ця лялька завжди пов'язана з культурою і відображає ті речі й процеси, які дівчатка бачать довкола себе. Барбі – це позитивний приклад для наслідування й джерело невичерпного натхнення".

    Хоча Барбі й асоціюється зі стрункою кралею з золотавим волоссям, від часу появи вона значно змінилася. Тепер у неї сім типів фігури й вісім відтінків шкіри. За 60 років лялька спробувала більше 150-ти професій – від лікаря й співачки до астронавта й пожежника, приміряла тисячі вбрань і не раз змінювала зачіски та макіяж.

    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі
    Лялька Барбі


    Старший віце-президент відділу дизайну компанії mattel Кім Кулмоне розповіла: "Ми використовуємо нові неймовірні волокна для виготовлення волосся ляльок-афроамериканок. Заплітаємо їм косички. У нас є Барбі, вкриті з голови до ніг ластовинням, – загалом багато різних варіантів класичної іграшки, що дає можливість розширити поняття краси й зробити Барбі ще популярнішою культурною іконою. Для нас важливо бути винятковими у сучасному світі.

    У Барбі багато друзів – зокрема, її хлопець Кен, подруга Мідж й сестри Скіппер, Стейсі і Челсі. Нині Барбі – це більше, аніж просто іграшка для дівчаток. Вона – джерело натхнення для дизайнерів, художників і режисерів, ікона стилю й відомий бренд. Щороку продажі цієї популярної іграшки сягають понад мільярд доларів.

    Христина Катарина, "5 канал"

    Попередній матеріал
    "Україна або смерть!": у новій символіці легендарної 72-ї бригади з’явиться череп
    Наступний матеріал
    Доба в ООС: ворог цілив по позиціях ЗСУ з мінометів та ПТРК