Лялька Барбі

Ніколи не старіє та сучасна в свої 60: легендарна лялька Барбі святкує день народження

    За 60 років лялька спробувала більше 150-ти професій

    Найпопулярнішій іграшці у світі – ляльці Барбі – 60. Саме 9 березня 1959-го довгонога красуня вперше з'явилася на полицях крамниць і відтоді із простої дитячої забавки перетворилася на легендарний бренд. Іграшка давно стала відображенням багатьох культурних процесів та критичних проблем суспільства. Про те, якою була на початку та як змінювалася з роками відома лялька, у наступному сюжеті.

    Блакитноока, струнка, з блискучим білявим волоссям й у чорно-білому смугастому купальнику – такою світ уперше побачив знамениту ляльку Барбі. Широкому загалу її представила компанія Mattel на виставці іграшок у Нью-Йорку 1959-го року. Вигадала ляльку дружина засновника фірми – Рут Хендлер. Назвала її на честь своєї дочки Барбари. А прототипом іграшки стала героїня німецьких коміксів Білд Ліллі. Популярністю серед дітлахів та дорослих колекціонерів Барбі користується уже 6 десятиліть.



    Ліза Макнайт, старший віце-президент та генеральний менеджер компанії mattel, каже: "Барбі витримала випробування часом, адже вона ніколи не старіє й водночас завжди залишається сучасною. Ця лялька завжди пов'язана з культурою і відображає ті речі й процеси, які дівчатка бачать довкола себе. Барбі – це позитивний приклад для наслідування й джерело невичерпного натхнення".

    Хоча Барбі й асоціюється зі стрункою кралею з золотавим волоссям, від часу появи вона значно змінилася. Тепер у неї сім типів фігури й вісім відтінків шкіри. За 60 років лялька спробувала більше 150-ти професій – від лікаря й співачки до астронавта й пожежника, приміряла тисячі вбрань і не раз змінювала зачіски та макіяж.



    Старший віце-президент відділу дизайну компанії mattel Кім Кулмоне розповіла: "Ми використовуємо нові неймовірні волокна для виготовлення волосся ляльок-афроамериканок. Заплітаємо їм косички. У нас є Барбі, вкриті з голови до ніг ластовинням, – загалом багато різних варіантів класичної іграшки, що дає можливість розширити поняття краси й зробити Барбі ще популярнішою культурною іконою. Для нас важливо бути винятковими у сучасному світі.

    У Барбі багато друзів – зокрема, її хлопець Кен, подруга Мідж й сестри Скіппер, Стейсі і Челсі. Нині Барбі – це більше, аніж просто іграшка для дівчаток. Вона – джерело натхнення для дизайнерів, художників і режисерів, ікона стилю й відомий бренд. Щороку продажі цієї популярної іграшки сягають понад мільярд доларів.

    Христина Катарина, "5 канал"

    Попередній матеріал
    Під АП сталися сутички – постраждали двоє поліцейських та нацгвардієць
    Наступний матеріал
    Рекорд на честь Великого Кобзаря: у Львові 407 бандуристів одночасно заграли Шевченковий "Заповіт" – відео