На полюсах Місяця астрономи зафіксували ділянки покриті кригою

На південному і північному полюсах Місяця астрономи зафіксували ділянки, які покриті кригою. Учені вважають, що в майбутньому вони можуть слугувати джерелом води для астронавтів. Про це повідомляє "Укрінформ" з посиланням на PNAS.

Проте більша частина криги розташована на південному полюсі супутника. Вчений із Гавайського інституту геофізики і планетології Шуаї Лі зазначив, що на півночі ділянки з кригою більш ізольовані.

У ході досліджень було виявлено, що крига утворюється там, де температура ніколи не піднімається вище мінус 163°C. Проте температура – не єдина умова. Науковці наголошують, що лише 3,5% місць у затінку містять помітні ознаки наявності криги. Це перший випадок, коли воду в замороженому вигляді вдалося виявити на відкритій поверхні Місяця.

Кригу було знайдено за допомогою інфрачервоних замірів, які були зроблені картографом мінералів NASA. Цей пристрій був доставлений на поверхню Місяця індійською місією Chandrayaan-1 ще десять років тому.

Як повідомляв 5.UA, індійські астрономи виявили екзопланету, яка дуже швидко обертається навколо сонцеподібної зірки приблизно за 600 світлових років від нас. Після цього відкриття Індія приєдналася до невеликої групи країн, науковці яких відкривали планети за межами нашої Сонячної системи.

На виклики, де є загроза життю, реагуватимуть спеціальні "бронегрупи" – поліція