dailytechinfo.org

Американські вчені виявили у центрі Чумацького Шляху "зоряний цвинтар"

Американські астрономи з Колумбійського університету вважають, що в центральній частині Чумацького Шляху знаходиться область площею 12 х 12 парсек, яка заповнена мертвими і вмираючими зірками.

Про це повідомляє ZN,UA.

Астрономи за допомогою телескопа NuSTA виявили в центрі нашої галактики сліди унікального рентгенівського випромінювання, яке раніше не фіксувалося.

За інформацією видання, на думку фахівців, таке рентгенівське випромінювання випускається вмираючими зірками, які вже витратили свої запаси ядерного палива.

"Ми натрапили на щось особливе, що знаходиться в області центру нашої галактики. І якщо це дійсно є зоряним кладовищем в тому вигляді, в якому ми його представляємо, то подальше вивчення надасть нам безліч нової інформації, яка дозволить знайти відповіді на деякі питання. Що точно являють собою "останки" зірок? Як вони загинули? І що відбувається там нині? ", - зазначила глава дослідницької групи Хрестин Перес.

Нагадаємо, 30 квітня американський космічний апарат New Horizons, що вивчає особливості поверхні Плутона, наблизився до планети і передав на Землю фотографії.

Мінінформполітики проведе соціальну акцію "Ми всі – кримські татари"