YouTube до свого 10-ліття випустив кліп із найпопулярніших відео

YouTube

На даний момент його переглянуло більше 3-х мільйонів 378-х тисяч користувачів.

Ролик The A-Z of YouTube з'явився на офіційному каналі YouTube Spotlight і за першу добу після публікації був переглянутий 2,8 мільйона разів, передає "Дзеркало тижня". У ньому творці популярного відеохостингу зібрали всі тренди за час існування сервісу. У міксі відображено 75 найпопулярніших сюжетів, які умовно розділили на 18 стилів – тварини, аматорські кавер-версії, меми, новини, популярні в інтернеті треки, Gangnam Style і інші. Повний список учасників опублікований на сторінці ролика на YouTube.

Ювілейне відео починається з символічного відкриття книги з трендами, а закінчується відсиланням до першого опублікованому на YouTube ролика "Я в зоопарку", який за 10 років переглянули 24 мільйони користувачів. У повідомленні зазначено, що найпопулярнішим опублікованими на YouTube роликом став Gangnam Style, який набрав понад 2,3 мільярда переглядів з липня 2012 року по травень 2015-го. В грудні 2014-го повідомлялося, що кліп зламав лічильник YouTube, досягнувши 2 147 483 647 переглядів.

ПРОКОМЕНТУЙТЕ