Кібератака

У "Київстарі" розповіли, як хакерам вдалося зламати захист

    Компанія використовувала для захисту від кіберзагроз найсучасніші технології

    "Київстар" уразили через скомпрометований акаунт cпівробітника. Про це заявив гендиректор компанії-оператора Олександр Комаров в ефірі національного телемарафону. Також він додав, що з початку повномасштабного вторгнення "Київстар" відбив уже близько 500 хакерських атак.

    "Потрібно визнати, що ця атака пробила наш захист. Це сталося, позаяк було скомпрометовано обліковий пул, скомпрометовано обліковий запис когось зі співробітників і ворог зміг потрапити всередину інфраструктури компанії. Про це ведеться слідство", – сказав Комаров, додавши, що висновки слідства йому поки не відомі.

    Президент "Київстар" зазначив, що питання не в технологіях, а в тому, що в будь-якій організації можуть бути люди, які "умовно наводять російські ракети або віддають свої паролі, тому що добре працюють соціальні інженери".

    Компанія використовувала для захисту від кіберзагроз найсучасніші технології і з початку повномасштабного вторгнення відбила близько 500 кібератак, наголосив Комаров.

    "Дивіться, мені здається, що приклад "Київстар" свідчить про те, що навіть найбільш захищену інфраструктуру може бути уражено. Це реально. Ми використовуємо найсучасніші технології від глобальних постачальників, щоб тримати периметр компанії закритим від кіберзагроз. Ми не перший рік стикаємося із загрозою... від початку війни відбили приблизно 500 більш-менш серйозних атак", – заявив він.

    Нагадаємо, "Київстар" почав відновлювати зв’язок після масованої хакерської атаки на компанію. 

    Як повідомляв 5.ua, національний роумінг для абонентів "Київстар" вимкнули за запитом Служби безпеки України.

    Нагадаємо, хакерську атаку на "Київстар" вчинив кіберпідрозділ російського ГРУ. 

    Також ,збій у роботі мобільного оператора "Київстар" не вплинув на дії українських військових.

    Читайте також: Масована кібератака на "Київстар": усі подробиці збою та що робити, коли немає зв'язку

    Нагадаємо, 12 грудня стався масштабний збій у роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар".

    Гендиректор компанії вважає, що за кібератакою на "Київстар" є російський слід.

    Як повідомляв 5.ua, абонентам радять користуватися можливостями послуги "національний роумінг".

    Підтримайте журналістів "5 каналу" на передовій.

    Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на "5 канал" у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.