Яка частка українців відмовилася від російського контенту – дослідження

Pixabay

Як наші громадяни ставляться до контенту, що створюють військові експерти?

Російськомовний контент був дуже популярним в Україні до лютого 2024 року. Бойові дії тривають в Україні вже понад 2 роки. Чи змінилися за цей час уподобання українців щодо російського контенту – розповідає "Дивогляд" із посиланням на Укрінформ.

Старша наукова співробітниця Інституту соціології НАН України Марта Наумова під час презентації дослідження "Індекс медіаграмотності української аудиторії" розповіла, що українці почали відмовлятися від російських опозиційних та офіційних ЗМІ, а також культурного та музичного контенту.

За її словами, у 2024 році частка українців, які повністю відмовилися від російського інформаційного продукту, коливається від 69% до 79%. Також Наумова відмітила, що в Україні зросла кількість людей, які споживають контент, що створюють військові експерти.

"Також ми спостерігаємо зростання зацікавленості аудиторії в українському контенті – цікавить українська популярна музика, матеріали, що стосуються історії та культури України", – зазначила соціолог.

Як змінилися уподобання українців щодо контенту, присвяченого українській історії та культурі у порівнянні з 2023 роком:

  • 5% – почали дивитися;
  • 40% – почали дивитися частіше;
  • 39% – не змінили кількість переглядів;
  • 10% – почали дивитися рідше;
  • 4% – повністю відмовилися;
  • 2% – важко відповісти.

Як змінилися уподобання українців щодо української музики у порівнянні з 2023 роком:

  • 3% – почали слухати;
  • 49% – почали слухати частіше;
  • 33% – не змінили кількість прослуховувань;
  • 8% – почали слухати рідше;
  • 5% – повністю відмовилися;
  • 2% – важко відповісти.

Кількісне дослідження проводилося у період з 15 по 29 січня 2024 року методом інтерв’ю "обличчя до обличчя". Загалом було опитано 1200 громадян України віком від 18 років, які проживають на підконтрольних Україні територіях.

Нагадаємо, раніше "Дивогляд" розповідав, хто така Роксолана і що вона зробила для своєї Батьківщини

Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.

ПРОКОМЕНТУЙТЕ