Про це він заявив в інтерв'ю німецьким медіакомпаніям NDR та WDR, а також газеті Süddeutsche Zeitung, передає Deutsche Welle.
З його слів, Су-25 міг би атакувати Boeing на висоті 3-4 тис. м, але збити літак, що летить на висоті 10 тис. 500 м, штурмовик не може.
Бабак, який займається Су-25 близько 30 років, пояснив, що він та його команда "сконструювали цей літак так, що він може застосовуватися лише на малих та середніх висотах". Хоча конструктор і визнав, що літак може короткочасно підніматися на велику висоту, але для того, щоб знищити Boeing, який на момент катастрофи розвалився у повітрі, на Су-25, за його словами, необхідно встановити важкі ракети. Бабак зазначив, що ракети класу "повітря-повітря" могли завдати малайзійському літаку лише пошкоджень, але не призвести до того, що сталося.
На його думку, значно більше факторів свідчить про те, що Boeing-777 був збитий ракетою класу "земля-повітря", яку випустили з установки "Бук".
"Я вважаю, усі твердження про причетність до цієї трагедії Су-25 - це спроба заховати кінці у воду. По-іншому я це не можу пояснити. Нам незрозуміло, як Су-25 міг би збити Boeing", - заявив конструктор.
Нагадаємо, раніше представники російського Генерального штабу поширювали версію про ймовірну причетність українського Су-25 до трагедії рейсу МН17 на Донбасі, яка забрала життя 298 пасажирів та членів екіпажу. Україна вважає, що малайзійський Boeing збили бойовики на Донбасі ракетою з системи "Бук", завезеної з Росії.