За 3 місяці до колл-центру КМДА надійшло 10 тис. скарг киян

    Кожна десята скарга, що надходить до столичного колл-центру, стосується благоустрою. А надійшло таких туди за три місяці - десять тисяч.

    Найбільше претензій мають мешканці Шевченківського, Святошинського та Солом`янського районів - скаржаться на освітлення вулиць, вивезення сміття з прибудинкових територій, утримання зеленого господарства, пляжів та туалетів. Водночас - райадміністрації реагують не на усі скарги, тоді як офіційно звітують про виконання робіт. Таких чиновників у мерії обяцяють звільняти.

    Олександр Попов, голова КМДА: "Тут є єдиний спосіб - це адміністративне покарання. Я вважаю, що за неправду треба звільняти і повинна була бути відповідальність керівників за те, що вони дають недостовірну інформацію. Тому вже наступний розріз можливо вже за результатами липня, він уже призведе до того, що наступні кроки у нас будуть жорсткі, бо інакше ми не наведемо порядок, не піднімемо рівень відповідальності".
     

    Попередній матеріал
    КМДА організувала інтернет-сайт для скарг громадян
    Наступний матеріал
    Руслан Федотенко переходить з НХЛ у "Донбас"
    Теги: