Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
+9°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
  • BTC
25.9
Завантаження
Сховати

За 3 місяці до колл-центру КМДА надійшло 10 тис. скарг киян

Кожна десята скарга, що надходить до столичного колл-центру, стосується благоустрою. А надійшло таких туди за три місяці - десять тисяч.

Найбільше претензій мають мешканці Шевченківського, Святошинського та Солом`янського районів - скаржаться на освітлення вулиць, вивезення сміття з прибудинкових територій, утримання зеленого господарства, пляжів та туалетів. Водночас - райадміністрації реагують не на усі скарги, тоді як офіційно звітують про виконання робіт. Таких чиновників у мерії обяцяють звільняти.

Олександр Попов, голова КМДА: "Тут є єдиний спосіб - це адміністративне покарання. Я вважаю, що за неправду треба звільняти і повинна була бути відповідальність керівників за те, що вони дають недостовірну інформацію. Тому вже наступний розріз можливо вже за результатами липня, він уже призведе до того, що наступні кроки у нас будуть жорсткі, бо інакше ми не наведемо порядок, не піднімемо рівень відповідальності".
 

Теги:
Останнє редагування: 20:30 23 червня 2015
Новини партнерів