В Україні стартує рекламна кампанія присвячена безпеці на дорогах

    Нова рекламна кампанія - присвячена безпеці на дорогах - стартує в Україні.
    У столиці, містах-мільйонниках та на узбіччі великих магістралей встановлять з півтисячі бігбордів і сіті-лайтів із закликами не сідати за кермо напідпитку. Рекламісти визнають - соціальні повідомлення не зможуть вплинути на водіїв безпосередньо, утім стимулюватимуть високопосадовців розв`язувати проблему смертності на дорогах на державному рівні. До того ж водіям - нагадуватимуть про небезпеку нехтування правил. У Києві, окрім сіті-лайтів, транслюватимуть і відеоролики на півсотні екранів. Наприкінці тижня кияни побачать сюжети, присвячені пам’яті жертв на дорогах.

    Артем Біденко: "Ми ставим перед собою задачу, щоб абсолютно всі, в тому числі і державні мужі побачили що ця проблема є. Сильний акцент цього року ми зробили на боротьбі з п`янством за кермом, тобто це ціла серія як бачить п`яний знаки, як бачить п`яний дорогу, як бачить п`яний ту чи іншу ситуацію на дорозі, а як є насправді - тобто викревлення реальності. Це сильніший акцент на вшануванні жертв дорожнього руху".
    Попередній матеріал
    Національному історичному музею загрожують зсуви грунту
    Наступний матеріал
    У Великій Британії на аукціоні за $232 тис. продали шубу бортпровідниці "Титаніка"
    Теги: