Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
-9°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
26.02
Завантаження
Сховати

Управління Держкомзему намагається позбутися черг

В управлінні Держкомзему Києво-Святошинського району вирішили позбутися черг. Там встановили термінал, що видає квитки для громадян. Технічне ноу-хау видруковує особовий номер, потрібний кабінет і точний час прийому. За допомогою нововведення у відомстві зможуть обслуговувати більшу кількість людей.

Отець Михайло - настоятель церкви у cелі Петрівське - у земельне відомство приїхав за "Актом на постійне користування землею". На новій ділянці, спільно з парафіянами, планує звести  духовний центр. Каже - задоволений не лише вирішенням справи, але й оперативним прийомом.

Отець Михайло, настоятель церкви у с. Петрівське: "До 5-ти хвилин. Ніякої складності немає. Без жодної черги. Тільки висвітлилося на табло - і я зайшов і отримав цей акт".

Так звана "електронна черга" в управлінні Держкомзему стала можливою завдяки ось цьому терміналу. На перший погляд, він схожий на пристрій для поповнення рахунку стільникових. Працює за тим же принципом: на сенсорному екрані - користувач обирає потрібні йому розділи.

Оператор (допомагає жінці отримати талон): "Подати заяву та документи. У вас - цивільно-правова угода? Перереєстрація, вірно?"

Киянка: "Так".

Оператор (допомагає жінці отримати талон): "Вибираєм функцію "переєстрація". Право власності. Відмітка на державному акті?"

Киянка: "Так".

Оператор (допомагає жінці отримати талон): "Отримуйте свій талон".

Киянка: "Ооо.... цифри хороші. На п`ятірку!"

Оператор (допомагає жінці отримати талон): "Оператор № 5 зазначений. Час очікування - 13 хвилин".

Для ще більшої прозорості системи, при вході у відомстві вмонтований екран. На ньому кожен може відслідковувати прийом людей. Раніше, через живі черги у коридорах було надто людно. Та й самим працівникам управління працювати було некомфортно .

Інна Бебешко, реєстратор: "Якщо раніше дуже великі черги були і люди заходили просто неконтрольовано - це ускладнювало набагато роботу. То зараз, коли в терміналі, людина отримала талончик, вона просто знає, скільки вона має очікувати. Тобто, людина може в цей час не чекати цілий день, а просто кудисть піти у своїх правах". 

А ще технічне ноу-хау упорядкувало та пришвидшило роботу управління. Оперативнішим став і процес оформлення документів. Адже тепер оператори за день можуть прийняти значно більше людей. 

Олександр Сафошин, в.о. начальника Держкомзему у Києво-Святошинському районі: "Взагалі, система спрямована на те, щоби не скоротити прийом документації, а навпаки - збільшити. Тобто, кількість прийнятих громадян у нас збільшується. Ми в силі прийняти і 150 осіб, і 300. Було у нас вже і триста чоловік".

Управління Держкомзему у Києво-Святошинському районі єдине в Україні, в якому запровадили електронну чергу. За успішної роботи, термінали встановлять і в інших управліннях земельньного відомства Київщини.

Наталя Новосядла, Ян Доброносов, 5 канал.

Теги:
Останнє редагування: 20:29 11 травня 2012
Новини партнерів