Управління Держкомзему намагається позбутися черг

    В управлінні Держкомзему Києво-Святошинського району вирішили позбутися черг. Там встановили термінал, що видає квитки для громадян. Технічне ноу-хау видруковує особовий номер, потрібний кабінет і точний час прийому. За допомогою нововведення у відомстві зможуть обслуговувати більшу кількість людей.

    Отець Михайло - настоятель церкви у cелі Петрівське - у земельне відомство приїхав за "Актом на постійне користування землею". На новій ділянці, спільно з парафіянами, планує звести  духовний центр. Каже - задоволений не лише вирішенням справи, але й оперативним прийомом.

    Отець Михайло, настоятель церкви у с. Петрівське: "До 5-ти хвилин. Ніякої складності немає. Без жодної черги. Тільки висвітлилося на табло - і я зайшов і отримав цей акт".

    Так звана "електронна черга" в управлінні Держкомзему стала можливою завдяки ось цьому терміналу. На перший погляд, він схожий на пристрій для поповнення рахунку стільникових. Працює за тим же принципом: на сенсорному екрані - користувач обирає потрібні йому розділи.

    Оператор (допомагає жінці отримати талон): "Подати заяву та документи. У вас - цивільно-правова угода? Перереєстрація, вірно?"

    Киянка: "Так".

    Оператор (допомагає жінці отримати талон): "Вибираєм функцію "переєстрація". Право власності. Відмітка на державному акті?"

    Киянка: "Так".

    Оператор (допомагає жінці отримати талон): "Отримуйте свій талон".

    Киянка: "Ооо.... цифри хороші. На п`ятірку!"

    Оператор (допомагає жінці отримати талон): "Оператор № 5 зазначений. Час очікування - 13 хвилин".

    Для ще більшої прозорості системи, при вході у відомстві вмонтований екран. На ньому кожен може відслідковувати прийом людей. Раніше, через живі черги у коридорах було надто людно. Та й самим працівникам управління працювати було некомфортно .

    Інна Бебешко, реєстратор: "Якщо раніше дуже великі черги були і люди заходили просто неконтрольовано - це ускладнювало набагато роботу. То зараз, коли в терміналі, людина отримала талончик, вона просто знає, скільки вона має очікувати. Тобто, людина може в цей час не чекати цілий день, а просто кудисть піти у своїх правах". 

    А ще технічне ноу-хау упорядкувало та пришвидшило роботу управління. Оперативнішим став і процес оформлення документів. Адже тепер оператори за день можуть прийняти значно більше людей. 

    Олександр Сафошин, в.о. начальника Держкомзему у Києво-Святошинському районі: "Взагалі, система спрямована на те, щоби не скоротити прийом документації, а навпаки - збільшити. Тобто, кількість прийнятих громадян у нас збільшується. Ми в силі прийняти і 150 осіб, і 300. Було у нас вже і триста чоловік".

    Управління Держкомзему у Києво-Святошинському районі єдине в Україні, в якому запровадили електронну чергу. За успішної роботи, термінали встановлять і в інших управліннях земельньного відомства Київщини.

    Наталя Новосядла, Ян Доброносов, 5 канал.

    Попередній матеріал
    Попов: Київ не зачищатимуть від безхатченків на час Євро-2012
    Наступний матеріал
    Німецький депутат Європарламенту з'їздив у Крим коштом росіян
    Теги: