У зоопарку зробили платними телефонні поради по лікуванню тварин

    "Ай Болить" - назву дитячого твору Корнея Чуковського позичив Київський зоопарк, щоби створити платну телефонну довідку.
    За одну хвилину поради, як лікувати домашнього улюбленця, доведеться викласти 4 гривні 80 копійок. Довідка працює щодня, абонентів консультують три співробітники зоопарку. Світлана Берзіна, директор закладу розповідає, ідея платної ветеринарної довідки виникла давно, проте знадобився певний час на випробовуння. Дотепер зоопарк надавав поради задарма. Робити ж це за гроші змусила економічна скрута. Адже на утримання зоопарку щороку йде майже три мільйони бюджетних гривень.

    Світлана Берзіна, директор Київського зоопарку: "Розпорядження про введення платних послуг ввела київська адміністрація ще в грудні. Зараз ми вже конультуємо платно. На день отримуємо більше 20 дзвінків. Всі гроші йдуть в копілку зоопарку і ми розпоряжаємося ними на свій розсуд".
    Попередній матеріал
    У Черновецького запалення легенів - мер пішов у відпустку
    Наступний матеріал
    Митцям на Андріївському узвозі знову погрожують виселенням
    Теги: