Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
-3°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
  • BTC
25.64
Завантаження
Сховати

У столичному метро пустили новий потяг українського виробництва (РЕПОРТАЖ)

Комфортно, безпечно та з вітерцем - підземкою пустили новий потяг. Це перший зразок вітчизняного виробника. У мерії твердять, виробляти такі поїзди містові набагато вигідніше. Адже вони чи не вдвічі дешевші за російські. За два-три роки у них хочуть пересадити усе місто. Враження від поїздки у першому українському потязі - від кореспондентів "5 каналу".

В електродепо "Харківське" зранку метушня. Тут пускають новенького потяга. Останні приготування перед стартом. Машиніст Геннадій особисто складав та випробовував потяг три роки. Тож у безпеці та комфорті пасажирів сумнівів не має.

Геннадій Мірошниченко, машиніст: "Тут очень хорошая кабина, информационый пульт, где каждый прибор занимает сво место, тут была разработана очень хорошая технология, чтобы машинист видел состояние подвижного состава".

В очікуванні міського голови журналістам демонструють переваги залізного коня. Кондиціонери, склопакети, комфортні сидіння, поручні - усе в яскравих кольорах. Виробник хизується цілковитою шумозоляцією та новою протипожежною системою. На Крюківському вагонобудівному заводі Київ отримав якість не гіршу за російського попередника, але за вдвічі менші гроші.

Євген Хворост, голова правління "Крюківський вагонобудівний завод": "Мы раситываем производсто на Украине, поскольку эти вагоны будут значительно дешеле. Это опытный состав, который закончил экспулатацию, сейчас мы начинаем серийное производство". 

Після півторигодинної затримки пустити під землю перші п`ять вагонів першого українського потяга приїздить перший заступник мера Денис Басс. Після поспішних оглядин чиновник ділиться враженнями. Найбільше його тішить ціна питання та місткість поїзда.

Денис Басс, перший зступник голови КМДА: "Самое главное что состав вмещает на 200 человек больше, особенно в часы пик. На 15 процентов вместительнее. Мы сейчас думаем над разработкой и внедрением составов переменного тока, которые более экономически выгодные".

Оцінити вітчизняний шедевр городяни ще не встигли. Їх більше турбує тарифне питання. У "Київметрополітені" заспокоюють, виробництво нових потягів на вартості проїзду не позначиться.

Попри фінансову кризу та наміри знизити вартість проїзду влада замірилася закупити ще з півсотні таких вагонів. Перший експериментальний потяг коштував міському бюджетові двадять один мільйон гривень.

Поліна Остапенко, Рустам Ходжієв, 5 канал

***

ЗАВАНТАЖИТИ ВІДЕОСЮЖЕТ (7.10Мб)
Теги:
Останнє редагування: 21:30 20 січня 2009
Новини партнерів