У Київському річпорті ріжуть криголами на металолом

    Київський річковий порт без криголамів. Ця сумна перспектива чекає на столицю вже у найближчому майбутньому. Техніку розпродують або здають на брухт, фінансування скорочують, робітників звільняють. Так нещодавно вивели з експлуатації криголам "Георгій Сєдов". Екіпаж залишили працювати до 17 травня, потім - звільнення.
    Капітан Володимир Коваль прощається з криголамом "Георгій Сєдов" на якому пропрацював 26 років. Узимку прокладав шлях крізь кригу для суден, улітку перевозив баржі з піском та щебнем. Нині криголам вивели з експулатації. І причина зовсім не технічна.

    Володимир Коваль: "Теплоход выведен с экспулатации, не работает. Экипаж расформирован. Заказчика нет, работы нет, все стало".

    Київський річковий порт вже давно не належить державі. Більшістю його акцій володіє один із банків. З початком кризи фінансування порту скоротилося. За січень ще не всі працівники отримали зарплатню. Далі більше: керівництво порту вирішило вивести з експлуатації кілька криголамів, мовляв, немає замовлень на перевезення вантажів.  

    "Георгій Сєдов" - не перша жертва такої економії. З 18-ти кранів для розвантаження суден працюють тільки два. У робочому стані - лише один аварійно-рятувальний криголам - "Кавікцький" та один бункер-теплохід. Скільки триватиме їхня експлуатація - не відомо. 

    Доля річкового порту висить на волосині. А його керівництво від будь-яких коментарів відмовляється. Їхня воля - і останню техніку розберуть на брухт. Тоді Київ залишиться і без  криголамів і без можливості річкових перевезень. 

    Світлана Рябошапка, Сергій Кондратьєв, "5 канал"
    Попередній матеріал
    Крадені мобільні блокуватимуть по IMEI
    Наступний матеріал
    Військові посадовці світу вражені оборонною промисловістю України
    Теги: