Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
+9°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
  • BTC
25.9
Завантаження
Сховати

Тарифи на зовнішню рекламу у столиці можуть зрости на 20%

Тарифи на зовнішню рекламу у столиці можуть зрости на 20-ть відсотків.

Таке підвищення цін ініціює міська влада. Водночас чиновники цьогоріч мають розробити стратегію розвитку реклами у Києві. Документ має упорядкувати розміщення та уніфікувати рекламні конструкції. Нині бігборди та сіті-лайти у місті розмежовують по зонам. Зокрема,
повністю звільнено від реклами "нульову зону" - біля Софії Київської, Києво-Печерської Лаври та інших пам`ятників архітектури. На Хрещатику - обмежать розмір рекламних кострукцій. Цьогоріч від реклами очікують отримати 130 мільйонів гривень прибутку - це на 30 мільйонів гривень більше ніж торік. 

Олександр Пузанов, заступник голови КМДА: "Майже повністю там лише кілька конструкцій залишилось неприбраних в так званій першій зоні, яка обмежує 2,14 квадратних метри рекламниі конструкції. Це вулиця Хрещатик і де які інші вулиці міста. Зараз оператори ринку наружної реклами почнуть прибирати рекламу, зменшувати формати у так званій другій форматній зоні де це обмежується 8 квадратними метрами".

Теги:
Останнє редагування: 21:10 18 березня 2013
Новини партнерів