Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
+9°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
  • BTC
25.9
Завантаження
Сховати

Попов особисто прийняв дзвінок-скаргу

Чому в будинку немає гарячої води - пояснював киянам голова КМДА. Олександр Попов особисто прийняв дзвінок-скаргу, що надійшов в Кол-Центр Служби допомоги киянам.

Додзвонювачі скаржились на свої біди в сфері ЖКГ. Та чиновник пообіцяв їх вирішити протягом кількох днів. В самому ж кол-центрі кажуть - вдається вирішити не всі, а лише половину скарг містян. Затягують, здебільшого, з питаннями, що потребують значних коштів. Щодня в службу допомоги киянам телефонує близько 2-х тисяч людей.

Наталя Любченко, керівник відділу зворотнього зв`язку служби: "Люди обращаются по всем вопросам, это и медицина и дорожное хозяйство, и жилищно-куммунальные - это, конечно, больше всего обращений. Где-то убрать, где-то что-то вывезти - это конечно, проще чем отремонтировать крышу".
Теги:
Останнє редагування: 20:47 19 березня 2013
Новини партнерів