Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
-9°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
26.02
Завантаження
Сховати

Новий керівник має покращити роботу кол-центру мерії

У кол-центрі мерії - новий керманич. Директором призначили Єгора Стефановича. Як повідомляє прес-служба мерії, причиною зміни керівництва стали проблеми, які накопичилися у функціонуванні установи.

Зокрема, йдеться про черги, які виникають на лінії, коли телефонують містяни. У найближчий час новий керманич має збільшити кількість операторів, забезпечити оперативне реагування на скарги киян та своєчасно інформувати чиновників про проблеми, з якими звертаються мешканці. Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у кол-центрі бракує працівників, через це кияни не можуть додзвонитися.
Теги:
Останнє редагування: 20:18 5 грудня 2012
Новини партнерів