Новий керівник має покращити роботу кол-центру мерії

    У кол-центрі мерії - новий керманич. Директором призначили Єгора Стефановича. Як повідомляє прес-служба мерії, причиною зміни керівництва стали проблеми, які накопичилися у функціонуванні установи.
    Зокрема, йдеться про черги, які виникають на лінії, коли телефонують містяни. У найближчий час новий керманич має збільшити кількість операторів, забезпечити оперативне реагування на скарги киян та своєчасно інформувати чиновників про проблеми, з якими звертаються мешканці. Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у кол-центрі бракує працівників, через це кияни не можуть додзвонитися.
    Попередній матеріал
    Прокуратуру закликали перевірити роботу "Київатодору"
    Наступний матеріал
    Засідання Верховної Ради – трансляція
    Теги: