На реконструкцію Шулявського шляхопроводу доведеться чекати 2 роки

    Щонайменше іще два роки - доведеться чекати на реконструкцію Шулявського шляхопроводу. Через брак грошей - «Київдормістпроект» - навіть не завершив проектні роботи. Досі немає і дозволу Фонду держмайна - на знесення одного з цехів заводу «Більшовик». За проектом, на його місці - мають збудувати новий з’їзд. То коли це станеться - ми запитали Світлану Одаренко.

    Реконструкцію шулявського шляхопроводу майже завершили столичні архітектори. Однак поки що - лише на папері. Проект реконструкції передбачає розширення естакади до 8 смуг руху, облаштування правоповоротного з`їзду з проспекту Перемоги на вулицю Гетьмана та лівоповоротний з`їзд з вулиці Довженка на проспект Перемоги.

    Володимир Воробйов, директор інституту "Київдормістпроект": "К построенной транспортной развязке существующей мі не разрушая ее добавляем какие-то новіе направления тем самім увеличивая пропускную способность процентов на 30-40".

    Завершитися проектні роботи мали вже цьогоріч, однак у міста забракло коштів для їхнього фінансування. А от саме будівництво не розпочнеться, доки Фонд держмайна не дозволить зносити сталеварний цех заводу "Більшовик", який став на шляху розв`язки.  

    Георгій Глінський, директор КК "Київавтодор": "Нас цікавить щоби державні оцінювачі визначили скільки треба відшкодувати і заклали в кошторис і відшкодували цю вартість. Зараз якраз це питання вирішується".

    Нині орієнтовна вартість будівництва разом із відшкодуванням державі становить 400 мільйонів гривень. Головний біль - "де їх взяти" - місто відкладає до 2012 го. Адже будівництво, яке триватиме близько двох років, почнуть не раніше футбольного євро.

    Георгій Глінський, директор КК "Київавтодор": "Після того, як завершиться чемпіонат, ми можемо приступати і це буде літо це буде будівельний сезон для виконання цих робіт".

    Не такі оптимістичні столичні активісти. Вони невдоволені офіційним проектом реконструкції шляхопроводу. Кажуть, його вистачить щонайбільше на п`ять років, доки не збільшиться кількість автівок. Натомість пропонують свою схему розв`язки. 

    Віктор Петрук, автор схеми: "Три уровня с кольцом в среднем уровне саморегулируемом. но движение по кольцу осуществляется по часовой стрелке. это значительно уменьшает количество автомобилей пересекающихся в одном уровне, увеличивает пропускную способность и уменьшает аварийность".  

    Щоби довести дієздатність схеми - з паперу її пененесли на асфальт. Крейдою зробили розмітку та запросили п`ять десятків добровольців - покружляти імпровізованим шляхопровідом упродовж трьох годин.

    Автори офіційного проекту до цієї схеми ставляться скептично. Кажуть, щоби збудувати таку розв`язку необхдіно повністю зруйнувати нинішню. А це зупинить місто щонайменше на п`ять років.

    Володимир Воробйов, директор інституту "Київдормістпроект": "Схема движения по этой развязке она вызывает сомнения у специалистов в области безопасности. она раза в три дороже. Хотелось бы что-то другое там придумать. Но к сожалению уже построена развязка типа клеверного листа".

    Та поки що обидві ідеї реконструкції лишаються лише ідеями. За попередніми підрахунками, дефіцит бюджету-2010 становитиме близько двох мільярдів гривень. Бодай крихти від бюджетного пирога на завершення проектних робіт годі й чекати.

    Світлана Одаренко, Олена Сорокіна та Юрій Усік, "5-й канал!.     

    Попередній матеріал
    "Київтрансгаз" через борги відключив майже 2 мільйона киян від теплопостачання
    Наступний матеріал
    Шкіряк повідомив, на кого з народних обранців готували замах
    Теги: