Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
-4°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
  • BTC
26.13
Завантаження
Сховати

"Київпастранс" посилює боротьбу з паркуванням на зупинках і трамвайних коліях

Де громадський транспорт зупиняється - водіям паркуватись зась. А якщо автівка займе не своє місце на трамвайних коліях - через суд заплатить 10 тисяч гривень штрафу. "Київпастрансу" увірвався терпець.

Водій: "Я стою в забороненому місці, тут снігу трошки. Я зараз виїжджаю, я став на 5 хвилин".
 
Водій: "Мене вже нема, більш не буду стояти".

Хто на кілька хвилин, а хто на години залишає автівки у середмісті. Від таких горе-водіїв страждає комунальний транспорт. Адже простоювати на дорозі їм іноді доводиться годинами. Сума втрат "Київпастрансу" у таких випадках може сягати 10-20 тисяч гривень.

Михайло Покотаїв, перший заступник начальника служби організації руху КП "Київпастранс": "Пасажиры, которые ходят по трассе следования, где участок - закрыто движение, они, конечно, мы потеряли их, они пересаживаются на таксомоторы, и то есть наносят нам потерю нашей выручки. Мы сейчас готовим документы, отправляем в суд для принятия мер".

Щодня в середмісті столична ДАІ фіксує десятки таких порушень. Лише за останню добу правоохоронці склали більше 120-ти відповідних протоколів.

Наталя Сторожик, керівник відділу зв'зків із громадськістю ДАІ м.Києва: "Згідно частини 3 статті 122 - це порушення правил зупинки і стоянки водіями, які створюють перешкоду або загрозу для руху громадського транспорту - ця стаття передбачає покарання у вигляді штрафу 680 гривень або до 40 годин громадських робіт".

Столичних водіїв таке покарання не зупиняє. Вони стверджують - вибору, де залишати автівки, їм ніхто не надавав. Адже парковок у середмісті просто немає.

Сергій, киянин: "Места официальной парковки нет, где можно нормально припарковаться, где бы не мешали мне сугробы оставить машину. Поэтому приходиться искать место, куда вообще куда-то можно поставить машину, чтобы решить свои вопросы, сесть и уехать".

Сергій Проценко, таксист: "Парковки для такси отсутствуют вообще в городе. Априори негде стать. Поєтому мы и поступаем вот таким образом".

Щоби всім парковок вистачило - у столиці має бути хоча б 300 тисяч машиномісць. Нині їх лише 25 тисяч. Розв`язати проблему взялись у "Київтранспарксервісі".

Прес-служба КП "Київтранспарксервіс": "Головною задачею КП "Київтранспарксервіс" є забезпечення мешканців та гостей міста місцями для паркування. Її вирішення можливе за умови побудови підземних паркінгів в центрі міста, що зменшить транспортні потоки, мінімізує затори в центральній частини міста і підвищить безпеку руху на вулично-шляховій мережі міста Києва".

Підприємство планує будівництво підземних паркінгів від Хрещатика до Європейської площі, на Набережному шосе та на площі Івана Франка. Хоча ані документів на будівництво, ані інвесторів поки що немає.

Ольга Сас-Тарасова, Микола Лєбєдєв, 5 канал.

Теги:
Останнє редагування: 20:35 15 лютого 2012
Новини партнерів
останні новини
Усi новини