КМДА знизила тарифи на оренду рекламоносіїв

    Краще пізно, ніж ніколи. Мерія пішла на поступки операторам зовнішньої реклами й знизила тарифи на оренду рекламоносіїв майже на третину.

    Про це повідомили в Асоціації зовнішньої реклами. Отже, влітку ціни повернуться до рівня минулої осені. Але, за оцінками експертів, це врятує рекламну царину лише частково. Адже після скрутної зими та весни зовнішня реклама переживає найбільший за останні 10 років занепад. Рекламні конструкції заповнені лише наполовину. Збанкрутілі підприємці заборгували столичному бюджету кругленьку суму. Тож знижувати тарифи, кажуть в асоціації, треба було ще в лютому, як це зробили, приміром, у Москві.

    Попередній матеріал
    Захисники тварин вчергове пікетували мерію
    Наступний матеріал
    Проїзд у маршрутках Києва подорожчає – КМДА
    Теги: