Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
-7°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
  • BTC
25.64
Завантаження
Сховати

Кияни скаржаться на неякісне опалення і водопостачання

Досі без опалення мешканці майже ста будинків у столиці. Мерзнуть люди на Троєщині, на вулицях Маяковського та Сабурова, а також у Солом`янському районі, на вулицях Уманській та Іскрівській. Причина - у проривах труб. Тим часом, там, де батареї гарячі - люди мають іншу халепу. Замість гарячої води - тече ледве тепла. Як платити менше за неякісну послугу?

Катерина, киянка: "І утром буває і ввечері, хочеш помиться - так не всегда це можна зробить! Треба дуже довго спускать воду, от я откриваю - от потрогайте!"

Пані  Катерина відкриває кран у ванній. Демонструє: замість гарячої води - дзюрчить ледве тепла. Щоби нагрітися під душем, каже, треба спускати холодну воду десять хвилин. Та й навіть після цього гарячою воду не назвеш.

Катерина, киянка: "Щас даже я пускаю, і вона скільки біжить - і вона тільки тепла".

Разом з прохолодною водою набігають і показники на лічильнику. Кияни обурюються - чому доводиться сплачувати  за неякісну послугу? У Міністерстві ЖКГ відповідають - і не треба. Від минулого року діє спеціальна постанова Кабінету міністрів. За нею - мало не за кожен недогрітий градус кияни можуть отримати відшкодування.

Віталій Шаповаленко, представник МінЖКГ: "Если горячая вода выше 50 градусов - то тогда вода оплачивается по тарифу. Если от 45 до 49 - то на 10 процентов дешевле".

Якщо миєтеся під водою у 40 градусів - маєте право на 30-відсоткову знижку. Ще холодніше - платите, як за холодне водопостачання. Та щоби платити менше - наявність неякісної послуги ще треба довести. Зателефонувати до "Житлорембудсервісу" і запросити їхнього представника. Той і має зафіксувати факт подання недогрітої води.

Представник "Житлорембудсервіс": "Ми виходим на місце, в нас є цей прилад - пірометр. І, виходячи з наявних даних, вже здійснюється перерахунок".

У комунальній організації, яка займається складанням відповідних актів, кажуть - за останні три місяці претензії з приводу неякісної води висунули близько сотні киян. Скільки вам заборгували комунальники - можна порахувати самотужки.

Скільки вам відшкодують за недогріту гарячу воду - комунальники рахують за ось цією формулою. За нею тариф множать на кількість спожитої води, коефіцієнт зменшеної плати, а також на кількість днів з холодною водою. Далі - усе це ділять на 31 календарний день.

Тож, якщо температура гарячої води у вашій квартирі не вище за 45 градусів - а за місяць витрачаєте близько 3 кубометрів води - за один місяць вам повернуть близько 15-ти гривень. А от скільки киян не змогли довести своє право на якісну послугу  - комунальники не уточнюють. Кажуть - такої статистики не ведуть.

Ганна Рибалка, Олександр Зіменко, Євген Кіяшко та Микола Смолянкін, 5 канал. 

Теги:
Останнє редагування: 20:58 25 жовтня 2011
Новини партнерів
останні новини
Усi новини