Фахівці критикують зовнішню політрекламу кандидатів у мери (РОЗШИРЕНО)

    Цьогоріч цей вид агітації побив усі рекорди кількості та якості. Найдорожча, наймасовіша та найпровальніша - такими нелесливими епітетами нагородили розробників такого виду агітації експерти. І це визнають самі претенденти на мерське крісло. Причина - завелика кількість кандидатів та замалі терміни для підготовки.
    Поліна Остапенко, 5 канал: "Галерея фотороботів - так про свої білборди та сіті-лайти говорять самі ж кандидат у мери. Вони вдарили по виборцях десятьма тисячами рекламоносіїв. Але рекордній кількості до якості рекордно далеко".

    Кумедно, безглуздо, і рясніє в очах. Так іронізує над зовнішньою політрекламою у Києві регіонал Василь Горбаль. Кандидат у мери визнає, за розмахом вона дорівнює парламентській кампанії, але витрати ці невиправдані.  

    Василь Горбаль, кандидат на посаду Київського міського голови: "Мене пробували також на біл-борді зробити фотошопом. Але наш штаб вибрав отаку от фотографію- сказали, що я там дійсно на себе схожий. По грошах доганяти колег ми напевно не будемо, але ми повинні зрозуміти, що 24 числа ввечері Київ буде виглядати краще значно".

    Більш стриманий у висловах кандидат Віталій Кличко. Ще на старті мерських перегонів він наввипередки з чинним мером Леонідом Черновецьким скуповували рекламні місця у Києві. Тепер червоно-чорні клички щокроку б`ють по підсвідомості городян. Обличчя Черновецького нема ніде. Такий хід чітко не можуть пояснити навіть політологи. Кличко теж небагатослівний.

    Серед людей, в обіймах дітей - з білбордів усміхається кандидат у мери Віктор Пилипишин. Але переконує, ставку на зовнішню рекламу не робить.

    Віктор Пилипишин, кандидат на посаду Київськго міського голови: "З мене ще напевно поганий політик. Я в політиці недавно. Тому я думаю як державний діяч. Ми привертаємо увагу киян своєю ідеологією".

    Замість ходити від дверей до дверей політики кидають гроші на вітер. Їхня реклама на білбордах та сіті-лайтах непрофесійна і нав`язлива, тому справляє зворотній ефект - відлякує виборця. На цьому тлі хід чинного мера "не світитися" вдалий, переконує керівник Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко.

    Артем Біденко, голова Асоціації зовнішньої реклами: "Щит на щиті, це жахливо. Буквально на тому тижні видали півтори тисячі нових дозволів. Некрасиво, не запам`ятовуєтся. Це отой ефект зеппінгу, коли перемикають канали. І ці відлякані виборці підуть до різноманітних ріхних блоків".

    Фахівці вже порахували, цьогоріч на зовнішню політрекламу кандидати у мери витратять більш як десять мільйонів гривень. Проте споживач, тобто сам виборець, на таку агітацію вже майже не реагує.

    Поліна Остапенко, Артем Михайлов та Іван Головач, 5 канал
    Попередній матеріал
    Світова ціна на нафту сягнула $122
    Наступний матеріал
    Скандал довкола СТБ: у Нацраді розповіли про можливі варіанти санкцій проти телеканалу
    Теги: