Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
-4°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
  • BTC
26.13
Завантаження
Сховати

Дорожні служби взялися латати вибоїни попри холодну погоду

Дороги - мов решето. Традиційна халепа для водіїв - ями на шляхах - навесні знову актуальна. Попри холодну температуру повітря, дорожні служби таки взялися латати вибоїни. А от з капітальним ремонтом пощастить не всім дорогам.

Через ремонтні роботи на Південному мосту утворився великий затор. Щоби подолати переправу водії витрачають до тридцяти хвилин часу. Засипати вибоїни на Південному мосту почали відучора. Одна бригада готує ділянку, інша - асфальтує. Позаду - величезний затор. У нього потрапив і керівник "Київавтошляхмосту" - організації, котра опікується цією ділянкою. Утім, просить водіїв не перейматися - за добу роботи завершать.

Олександр Левченко, начальник КП "Київавтошляхміст": "Це роботи, які пов`язані з ліквідацією аварійної ямковості. Для того, щоб забезпечити безпечні проїзди автомобілів - а ми знаємо, що багато є нарікань, особливо на тих спорудах, які давно не ремонтувалися - йде руйнування покриттів, відбувається дуже швидко. От, в період переходу від зими до весни".

Традиційно не в захваті від роботи дорожніх служб автомобілісти. Олександр скаржиться - ямковий ремонт виручає водіїв лише на кілька місяців.

Олександр, водій: "Они так ложат эту дорогу... Если взять Конча-Заспу, что ложили там 2-3 года назад - то после зимы там ни одной ямки нету. Как и на Борисполь - тоже ям нету. А то, что ложат в центре, в городе - то, я считаю, ложат не то шо надо".

Водій: "Честно говоря - закапывание денег в землю".

Водій: "И так понятно, что никто ничего не делает, а только одни разговоры идут, что они поремонтировали все дороги. А потом попадаешь по пол колеса в яму".

Журналіст: "А де ям найбільше?"

Водій: "Да везде! Где не проедешь!"

На латання вибоїн із середини лютого дорожники вже витратили півтора мільйона гривень. А от коли київські мости й дороги дочекаються капітального ремонту - невідомо. Адже в найближчі кілька місяців більша частина фінансування піде саме на шляхи, що є об`єктами Євро-2012.

Василь Мельниченко, головний інженер КК "Київавтодор": "Ми зараз концентруємо і кошти, і зусилля на виконання робіт по об`єктах, які задіяні в Євро. Нам треба завершити роботи про проспекту Бажана - в`їзд в місто, нам треба  привести до належного стану інші в`їзди в місто - це і Броварський проспект, і Паладдіна, і Кільцева дорога".

Три об`єкти-щасливці - пішохідний міст біля Поштової площі, міст у Гідропарку, та пішохідна частина мосту Патона - таки обіцяють показати киянам у новому вигляді до 1 червня. А от, коли візьмуться за капітальне відновлення найбільших столичних доріг - невідомо. Тим часом, деякі з них уже давно віджили свій термін експлуатації. Приміром, проспект Перемоги востаннє бачив капремонт на початку 80-х.

Ганна Рибалка, Євген Кіяшко, 5 канал. 

Теги:
Останнє редагування: 21:09 1 березня 2012
Новини партнерів