Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
-9°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
26.02
Завантаження
Сховати

Бориспільський автозавод потребує державних субвенцій

До двох тисяч автобусів щорічно - зможуть випускати на дороги машинобудівники області. Це стане можливим, якщо уряд прийме державну програму розвитку галузі. Субвенції потрібні - на кредити для перевізників. Адже останнім часом - купувати вітчизняні автобуси стали менше. Про роботу і перспективи транспортників - Ганна Рибалка.

На Бориспільському автозаводі  - завершують виготовляти чергову партію автобусів. Працівники роблять останні штрихи  - фарбують, доукомплектовують, перевіряють на безпечність.

Півсотні щомісяця - такі нині виробничі можливості підприємства. Керівництво каже - свої корективи внесла криза. Зараз потреба на автобуси є, а от коштів у потенційних покупців  - бракує.

Олександр Остапчук, голова правління ЗАТ "Бориспільський автозавод": "Справа не в тому, що немає виробничих потужностей виробити ці автобуси в нас, в інших підпрємствах. Справа в тому, що немає покритого споживацького попиту. Потреба в автобусах є, але немає можливостей і джерел фінансування".

Рятувальним колом для перевізників, які хочуть придбати машини, може стати державна програма, кажуть на заводі.

Олександр Остапчук, голова правління ЗАТ "Бориспільський автозавод": "Це мають бути програми банківські, лізингові, це можуть бути державні програми, але в будь-якому випадку все залежить від ціни ресурса. Ті кредити які пропонуються на ринку України - перевізник не в змозі сплачувати відсотки".

Кредитна ставка має не перевищувати 18 відсотків річних у гривнях. Лише за таких умов, вважають на бориспільському заводі, автобуси купуватимуть хутчіше. А щоби українську марку знали й за кордоном - налагоджують співпрацю з країнами-сусідами.

Голова Бориспільської райдержадміністрації: "Найбільше це закупляє Росія. Особливо Санкт-Петербург. Дуже активно ведуться переговори, і договори продажі з Молдовою".

Анатолій Присяжнюк, голова Київської облдержадміністрації: "У цього завода є велика перспектива. І сьогодні майже 80 відсотків ринку автобусів постачає завод Еталон. Цей завод уже не нуждається у якійсь фінансовій підтримці, а перш за все закази. До кризисного періоду завод випускав щомісяця більше 300 автобусів. На сьогоднішній день їхня можливість і конкурентноспроможність в цьому напрямку - 100-120 автобусів".

Зараз на Бориспільському автозаводі випускають 18 видів автобусів. Серед звичайних пасажирських  - і спеціальні для неповносправних. Ще один спецавтомобіль - з диваном, душем, холодильником, газовою плитою та столом -  так званий "штабний" призначений для проведення екстрених нарад у дорозі.

Журналіст "5 каналу": "На Бориспільському автозаводі кажуть - в рік можуть випускати до двох тисяч автобусів. Проте зараз щоби розширити ринки збуту - не тільки в Україні, а й за її кордонами - просять допомоги в уряду".
 
Ганна Рибалка, Олександр Котельніков, 5 канал.

Теги:
Останнє редагування: 20:21 26 січня 2011
Новини партнерів
останні новини
Усi новини