Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
-9°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
25.77
Завантаження
Сховати

Єврокомісія та MTV розпочали кампанію, що має привернути увагу до зміни клімату

"Грати, щоби зупинити" - так називається започаткована Єврокомісією та телеканалом MTV кампанія для молоді. У такий спосіб єврочиновники сподіваються привернути увагу до проблем зміни клімату.

Розпочалася кампанія безкоштовним концертом  американського виконавця Moby. Дійство відбулося напередодні у Стокгольмі. Загалом заходи пройдуть в одинадцяти країнах. Планують, що це будуть концерти, спеціальні телепрограми та опитування. Завершиться кампанія напередодні грудневого саміту ООН зі змін клімату у Копенгагені.  

Moby, виконавець: "Кліматичні зміни для мене - це найважливіша проблема на планеті. На порядку денному виживання людини, і це не є перебільшенням. Наше життя щодня покращується, стає комфортнішим і безпечнішим, але зміни клімату можуть в одну мить усе це перекреслити".

Теги:
Останнє редагування: 13:52 21 серпня 2009
Новини партнерів