Єврокомісія та MTV розпочали кампанію, що має привернути увагу до зміни клімату

    "Грати, щоби зупинити" - так називається започаткована Єврокомісією та телеканалом MTV кампанія для молоді. У такий спосіб єврочиновники сподіваються привернути увагу до проблем зміни клімату.
    Розпочалася кампанія безкоштовним концертом  американського виконавця Moby. Дійство відбулося напередодні у Стокгольмі. Загалом заходи пройдуть в одинадцяти країнах. Планують, що це будуть концерти, спеціальні телепрограми та опитування. Завершиться кампанія напередодні грудневого саміту ООН зі змін клімату у Копенгагені.  

    Moby, виконавець: "Кліматичні зміни для мене - це найважливіша проблема на планеті. На порядку денному виживання людини, і це не є перебільшенням. Наше життя щодня покращується, стає комфортнішим і безпечнішим, але зміни клімату можуть в одну мить усе це перекреслити".

    Попередній матеріал
    The Times: Меркель й Медведєв змовилися проти України
    Наступний матеріал
    Сирія віддала Росії в оренду на 49 років базу флоту в Тартусі
    Теги: