Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
-9°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
25.77
Завантаження
Сховати

Як країни ЄС захищають своїх музичних виконавців [репортаж]

Музичні квоти - зовсім не український винахід. Як у цивілізованих і не дуже країнах підтримують національне - далі у матеріалі.

Практика законодавчої підтримки національної культури цілком розповсюджена навіть у найдемократичніших країнах Старого світу. В рамках боротьби із англоїзацією музичного ефіру Німеччина, приміром, запровадила п`ятдесятивідсоткову квоту на національні композиції, кожна друга із котрих до того ж мусить бути не старшою за три місяці. Французи пішли іще далі і визначили, що рідною мовою має звучати щонайменше 6 пісень із 10. Такі заходи не лише зменшили кількість американських та британських треків, а й відкрили цілу когорту нових імен.

Аналогічну формулу – 60 відсотків своя, 40 закордонна, нині розглядає Держдума Росії. В обґрунтуванні своїх ініціативи глава ЛДПР саме й посилається головно на досвід Франції та… Білорусі. Свого часу Мінськ пішов далі усіх і встановив, що доля національного продукту в ефірі має становити три чверті. Щоправда за кілька років обмежив застосування цієї норми дев`ятьма годинами на добу.

Валентин ТРОХИМЧУК, 5 канал

***

Зображення з архіву.

Теги:
Останнє редагування: 23:40 4 лютого 2011
Новини партнерів