В Японії дозволили виборчу агітацію в Інтернеті

    Інноваційна передвиборна кампанія стартувала в Японії. Цьогоріч уперше кандидати застосовуватимуть для агітації Інтернет.
    Раніше подібні методи були заборонені. Щоб дозволити політикам спілкуватися з електоратом у "Твіттері", на "Фейсбуці" та у блогах - навесні ухвалили спеціальний закон. Прогресивні кандидати упевнені - завдяки соцмережам зможуть залучити до виборів молодь, яка не ходить на мітинги та не читає газет.

    Волевиявлення відбудеться 21 липня, обиратимуть верхню палату парламенту. За попередніми опитуваннями, прем`єр-міністра Сіндзо Абе підтримують близько 70 відсотків японців, тож наразі він упевнений у перемозі.

    Такуя Хіраї, керівник інтернет-департаменту партії: "Я думаю, стратегія буде такою ж, як завжди. Просто ми зможемо звернутися до більшої кількості людей".

    Виборець: "Це погана ідея. В Інтернеті можуть з`явитися фальшиві чутки чи щось подібне, і це матиме великий вплив на людей".
    Попередній матеріал
    Світ занепокоєний переворотом у Єгипті
    Наступний матеріал
    Правоохоронці викрили в одеській школі видавництво з випуску антиукраїнської літератури
    Теги: