Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
-9°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
26.02
Завантаження
Сховати

Туск перервав відпустку через висновок причин Смоленської авіакатастрофи

Прем’єр-міністр Польщі Дональд Туск перериває відпустку та повертається до країни. Таке рішення він ухвалив після оприлюднення остаточного рапорту про причини Смоленської авіакатастрофи. За висновком Міжнародного авіаційного комітету, до аварії літака польського президента Леха Качиньського призвели дії екіпажу за несприятливих погодних умов.

Пілоти розпочали зниження в умовах невидимості наземних орієнтирів. Вони також не реагували на неодноразові сигнали системи раннього попередження про зіткнення з землею - стверджують фахівці авіаціного комітету. Вони уважають: пілоти перебували під психологічним тиском. У кабіні на момент посадки були головнокомандувач ВПС Анджей Бласік і керівник диппротоколу польського МЗС Маріуш Казан. За даними експертизи, Бласік - був напідпитку і вимагав посадити літак за будь-яких умов. 

Олексій Морозов, Голова технічної комісії МАК: "Анализ фактических метеоусловий показал, что установление визуального контакта с огнями светосигнальной системы или наземными ориентирами было невозможно. Никаких докладов от экипажа не поступало. Разрешение на посадку диспетчером не выдавалось. Экипаж был обязан инициировать уход на второй круг, однако самовольно продолжил снижение с включенным автопилотом и автоматом тяги".

Наприкінці грудня 2010го глава уряду Польщі Дональд Туск назвав неприйнятним проект рапорту МАКу про причини Смоленської катастрофи. Польська сторона вважала: комітет не взяв до уваги коректність роботи диспетчерів аеродрому. На прес-конференції керівник МАКу Тетяна Анодіна пояснила - комітет розслідує авіакатастрофи за визначеними правилами, і не з`ясовує ступінь вини окремих осіб.

Тетяна Анодіна, керівник Міждержавного авіаційного комітету: "Если говорить по расследованию авиационных происшествий, то мы строго руководствуемся чикагской конвенцией и правилами по расследованию авиационных происшествий, где очень четко определено и разграничено расследование обстоятельств и причин и недопустимо определение не только вины отдельных лиц, но и оказание любого вида давления, как политического, административного, так и любых других форм".

Авіакатастрофа під Смоленськом сталася 10 квітня 2010 року. На борту Ту-154 перебували 96 людей - тодішній президент Польші Лех Качинський із дружиною та високопосадовці. Усі загинули. Делегація летіла на жалобні заходи до Катині.

"5 канал".

Теги:
Останнє редагування: 17:16 12 січня 2011
Новини партнерів