Останній день тижня моди в Парижі

    У Парижі - останній день тижня моди - головної фешн-події сезону. Напередодні у французькій столиці відбулися чи не найгучніші покази. Свої колекції сезону весна-літо 2011 продемонстрували легендарні бренди "Александр Маккуін", "Ів Сен Лоран" та "Шанель".

    Найочікуваніша подія Паризького тижня моди - перша самостійна колекція нової креативної директорки дому "Александр Маккуін" Сари Бертон. Вона протягом 14 років працювала із "хуліганом моди" Маккуіном, який наклав на себе руки у лютому. Подіумом дефілювали моделі у типовому для цього бренду одязі - піджаках, що нагадують гусарські та химерної форми спідницях. З кольорів переважали чорний, синій, бежевий та теракотовий.

    Карін Ротфельд, головний редактор французького VOGUE: "У мене сльози бриніли в очах, коли я дивилася цей показ. Я дуже любила та поважала Маккуіна. Сара дуже довго працювала над цією колекцією! Але їй вдалося зберегти стиль та дух Маккуіна. Я щаслива. Шоу було неймовірне".

    Сексуальний, стриманий та вишуканий одяг продемонстрував модний дім "Ів Сен Лоран". Незадовго до показу у французькій столиці відкрилася ретроспективна виставка бренду, на якій представили найкращі витвори легендарного дизайнера. Щоби вшанувати пам`ять метра, нинішній модельєр дому створив колекцію, в якій переважали білі тренчі та класичні смокінги чорного та бежевого кольорів. Саме ці традиційні чоловічі піджаки свого часу, з легкої руки Ів Сен Лорана, перекочували до жіночого гардеробу. Крім того, дизайнер пропонує носити яскраві жіночні сукні із квітковими принтами, рюшами і шовкові блузи з пишними бантами.

    Класика домінувала і на показі "Шанель". Дизайнер дому Карл Лагерфельд залишився вірним своїй любові до чорного кольору, хоча і прикрасив його принтами та яскравими акцентами. Модельєр представив багато пальт з класичним силуетом із твіду та вовни і вишукані повсякденні та вечірні сукні. У ролі головної моделі на показ запросили знамениту Інес де ла Фрессанж. Саме вона представляла бренд у 80-ті роки. 53-річна Інес не лише продемонструвала весняну колекцію "Шанель", але й зніматиметься для її реклами.

    Паризький тиждень моди відбувається одразу після аналогічних заходів у Нью-Йорку, Лондоні та Мілані. В рамках кожного фешн-вік відбувається, в середньому, близько 60 показів.

    5 канал

    Попередній матеріал
    В Румунії протестують вчителі
    Наступний матеріал
    Без води та світла: мешканці Авдіївки продовжують страждати від обстрілів терористів
    Теги: