Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
-9°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
26.02
Завантаження
Сховати

Французька субмарина почала шукати "чорні скрині" загиблого Аеробуса (РОЗШИРЕНО)

"Чорні скрині" загиблого Аеробуса А-330 - вже почала шукати французька субмарина. Вона рухається повільно, однак сподівається знайти самописці до кінця червня. Саме до того часу вони подаватимуть сигнал. На місці катастрофи також працюють пошукові команди з Бразилії і Франції. Цієї ночі вони дістали із води ще 17 тіл. Загалом на поверхню підняли рештки 41-ї людини. Аеробус компанії "Air France" розбився минулого понеділка під час рейсу Ріо-де-Жанейро - Париж. На його борту було 228 осіб.

Атомна субмарина "Смарагд", хоч і повільна, але оснащена потужними сонарами. Щодня вона покриватиме 35 квадратних кілометрів, дослухаючись до сигналів чорних скриньок. Можливо, вони лежать на самому дні Атлантичного океану, на глибині 6 тисяч метрів.  Тільки-но прилади зловлять сигнал самописців - в океан випустять маленьку восьмиметрову субмарину "Наутилус", яка колись досліджувала уламки "Титаніка". Поки ж водну поверхню прочісують п`ять кораблів ВМС Бразилії та французький фрегат. З повітря їм допомагають 14 літаків. Вони - шукають не скриньки, а уламки літака і тіла його пасажирів.

Рамон Кардосо, бригадний генерал: "На цю мить ми підняли 41 тіло. 25 із них - на борту фрегата "Бозізо". 16 тіл, які знайшли на самому початку, - на островах Фернанду-ді-Норон`я, звідки їх доправлять до Ресіфе".

Острови Фернанду-ді Норон`я розташовані у тисячі кілометрів від місця пошуків, та це - найближча бразильська земля. Останній тиждень перетворив курортні містечка на штаб-квартиру військових. Гул гвинтокрилів не змовкає цілодобово. Тіла вивантажують навіть під проливним дощем. Після первісного упізнання рештки загиблих передадуть поліції, до континентального міста Ресіфе.  Вона спробує ідентифікувати загиблих за допомогою зразків ДНК і медичних записів.

Марко Морено, речник Асоціації родин загиблих пасажирів: "Ми сподіваємося, що зрештою робота пошукових груп завершиться вдало і родини отримають тіла пасажирів для поховання. Звичайно, ми не будемо розпізнавати їх за фотографіями. Якщо фахівці ідентифікують когось, його родину сповістять про це. І тоді вони вже вирішать, чи хочуть побачити тіло".

Характер травм, одержаних загиблими, допоможе розкрити таємницю аварії. Досі невідомо, за яких обставин Аеробус А-330 упав у воду. У ніч проти першого червня над Атлантикою дощило. На четвертій годині польоту лайнер припинив радіо-зв`язок, невдовзі - зник із радарів. В останні хвилини на Аеробусі не працював автопілот. Та поки незрозуміло - чи вимкнув його екіпаж, чи сталася поломка. Основною версією слідства і досі залишається помилка датчиків швидкості. Якщо вони і справді замерзли, то літак влетів у грозовий фронт, не знаючи своєї реальної швидкості.
Теги:
Останнє редагування: 17:54 10 червня 2009
Новини партнерів
останні новини
Усi новини