Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
-11°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
  • BTC
26.1
Завантаження
Сховати

Другий етап кубку світу з ралі - "Абу-Дабі Дезерт Челлендж" стартував напередодні в ОАЕ

Другий етап кубку світу з ралі - "Абу-Дабі Дезерт Челлендж" стартував напередодні в Об’єднаних Арабських Еміратах. Серед найкращих гонщиків світу – є й українська команда. З місця полдій - орепориа ж Олександра Аргата,

Після кола на спортивному авто у представників місцевої еліти вигляд дещо спантеличений, але задоволений.

Журналіст, "5 канал": "Учасники ралі змагатимуться у чотирьох категоріях - вони колеситимуть пустелею на баггі, спеціальних авто для їх умов. На квадроциклах, а також на мотоциклах і позашляховиках. У останніх двох категоріях виступатимуть і українці".

Колишній військовий, а нинішній ветеран ралі Дакар - Вадим Притуляк - вважає ці завдання чи не найскладнішими для мотоциклістів. Для гарного результату потрібно проїжджати по 300 кілометрів на добу - годин за 5. Головна небезпека - падіння та поломка техніки. Aby-Dhabi Desert Challenge підкорюватиме на новенькій "Хонді".

Вадим Притуляк, пілот команди Honda Europe: "Це зараз я на ньому перший раз. На ньому я буду їхати Дакар. А так в мене таких ще три є".

Свої поради перед ралі українському гонщикові Вадиму Нестерчуку дає спортсмен, який минулого року виступав на такому ж джипі, що і у команди SIXT Ukraine. За правилами перегонів, у їхньому авто дозволяється мінімум технічних змін, порівняно із заводською машиною.

Вадим Нестерчук, пілот команди SIXT Ukraine: "Те, що стосується двигуна - все стандартне. Єдине, що ми трошки підсилили передок автомобіля - коли розібрали, підварили деякі деталі, для того щоб він був крепший. І все, більше нічого ти змінити не можеш. Зміни по безпеці - тому що обов’язково повинен бути каркас безпеки, ну, такі спортивні речі, які повинні бути. Але те, що стосується звичайного автомобіля - то це звичайний автомобіль".
 
На старт учасників допускає чоловік із поважним званням "маршал". Це волонтер-розпорядник, другий рік поспіль на Aby-Dhabi Desert Challenge цим займається український інженер Олександр. Розповідає, як минулого року пожартував над земляками.

Олександр Калініченко, маршал: "Першого дня старт, відкривається віконце, я заглядую, ну, на мені ж написано якої я національності "віддає честь" "Доброго дня, херсонське ДАІ, сержант Петренко". Шок! "Аптечка є? - Ага...". І хлопці поїхали в пустелю".

І от стартує український екіпаж. Щоправда, сьогодні - це ще не перегони, а скоріше шоу для мешканців Абу-Дабі. Утім результат, а українці проїхали коло за 2 хвилини та 7 секунд - має значення для старту вже у самій пустелі.

Лоран Ліхтлейхтер, другий пілот команди SIXT Ukraine: "Наш час визначає, коли ми будемо стартувати на самих змаганнях. Ми постаралися викластися на повну".

Український екіпаж стартує 10-им. Хоча на ралі тривалістю в півтори тисячі кілометрів піщаними дюнами - стартова позиція не така вже й важлива. Головне, щоб техніка не підвела.

З Абу-Дабі: Олександр Аргат, Іван Довганик, "5 канал"
Теги:
Останнє редагування: 18:27 2 квітня 2012
Новини партнерів
останні новини