Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
-4°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
  • BTC
26.13
Завантаження
Сховати

Як страхові компанії дурять клієнтів (репортаж)

Можливі ризики у стосунках зі страховиками вивчали кореспонденти "5 каналу".

В аварії, про яку розповів Дмитро Яцуненко, постраждало 4 автомобілі. Машину чоловіка пошкодило чи не найбільше. Сума страховки, яку за оцінками експертів, мав би отримати потерпілий - близько 60-ти тисяч гривень. Проте вже майже рік не може дочекатися ані копійки. Страхова компанія, з якою водій уклав договір,- зникла.

Світлана Яцуненко: "Вони написали про те, що страхова компанія в квітні місяці позбавлена ліцензії і виключена з реєстру фінансових структур, тому шукайте і вирішуйте питання самі, відповідно до чинного законодавства".

У луганця Михайла Пащенка у січні цього року згорів автобус - вночі до машини залізли злодії та залишили в салоні недопалок. Пан Михайло скаржиться - страхової виплати чекав півроку. Коли ж нарешті отримав гроші - сума виявилась меншою, ніж очікував.

Михайло Пащенко: "Відповідно до висновку експертів, повинні були виплатити 192 тисяч 192 гривні. Виплачено 128 тисяч, і перечислено на рахунок кредиту у банк".

У компанії, клієнтом якої є Пащенко, пояснили - чоловік неуважно читав угоду. Там чітко написано - якщо сума збитків становить понад 75 відсотків вартості машини, із виплати вираховують вартість уцілілих частин автомобіля.

Андрій Куртасов, директор департаменту врегулювання збитків страхової компанії: "Зі страхової сумми по догоору страхування, яка становила 213 тисяч гривень, вираховують вартість годних останків автомобіля. Вартість годних останків незалежний експерт оцінив у 80 тисяч гривень, тому сума, яку ми виплатили клієнту, а саме в районі 131 тисячі гривень повною сумою страхового відшкодування".

Випадок із Михайлом Пащенком - не виняток, - розповіли у Лізі страхових організацій України. Цьогоріч із понад 3 тисяч скарг на страховиків, більшість стосувалася невчасних виплат або виплат ж у меншому обсязі, ніж очікував клієнт. А от скарги на зникнення компаній трапляються вкрай рідко - зізнається експерт.

Олександр Залєтов, заступник гендиректора ліги страхових організацій України: "Таких випадків взагалі в Україні, те, що компанія втратила ліцензію, ну одиниці. По-друге, навіть якщо компанія втратила ліцензію, вона не втратила збовязання перед клієнтами і по нашому законодавству, вона повинна виконати ці зобовязання".

Фахівці радять у разі непорозумінь обов`язково звертатися по допомогу до якнайбільшої кількості державних структур, разом із управлінням захисту прав споживачів, міліцією та прокуратурою. Та не боятися подавати до суду. Зазвичай, Феміда на боці клієнтів.

Олена Угрин, Влад Калінін та Денис Ковальов, 5 канал
Теги:
Останнє редагування: 11:27 4 серпня 2009
Новини партнерів
останні новини
Усi новини