Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
-8°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
  • BTC
25.64
Завантаження
Сховати

Соцопитування: більшість виборців дізнаються про партії з телевізора

Більшість інформації про кандидатів у депутати виборці отримують із телебачення. Про це свідчать результати дослідження фонду "Демократичні ініціативи" та комітету "Рівність можливостей".

Згідно з соціологічним опитуванням, майже половина населення дізнається про партії та кандидати в депутати саме з їхніх виступів на телеекранах. Кожен п`ятий українець читає про майбутніх обранців у газетах, ну а на третьому місці за впливовістю на електорат - телереклама, листівки та інші агітматеріали. Що ж до нових медіа, то з інтернету отримують політінформацію вісім відсотків громадян. При цьому, більшість опитаних переконані, що в ЗМІ зазвичай представлені як точка зору влади, так і опозиції.

Ірина Бекешкіна, директор фонду "Демократичні ініціативи": "Ті, хто голосують за партії, які причетні до влади, вважають, що все нормально, представлено точки зору опозиції, а ті, шо мають намір голосувати за опозиційні партії, вважають, шо опозиція представлена недостатньо".

Олександр Чекмишев, голова комітету "Рівність можливостей": "Найкращий баланс між симпатіями виборців і симпатіями самих телеканалів спостерігається на Новому каналі, на 5 каналі, найгірший баланс - на Першому національному".

Теги:
Останнє редагування: 15:48 21 вересня 2012
Новини партнерів
останні новини
Усi новини