Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
-10°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
  • BTC
25.9
Завантаження
Сховати

Правозахисники фіксуть зростання сексистських проявів у столичній рекламі

На чверть зросла кількість зовнішньої реклами з ознаками сексизму у Києві з 2010 року. Про таке заявляють у громадській організації, що опікується правами жінок.

Зображення оголених моделей використовують, зазвичай, для реклами нічних клубів, автомобілів, будматеріалів та інших товарів, якими користуються переважно чоловіки. Через гендерні проблеми в Україні продовжує розвиватися секс-туризм, кажуть активісти. Цьому сприяє поширення реклами з пропозиціями масажу та сауни, на яких зображені оголені молодиці. Порушують права жінок як на роботі, так і у навчанні. Дискримінації, за словами активістів, сприяють висловлювання високопосадовців щодо їх неспроможності проводити реформи.

Олена Суслова, голова ГО "Інформаційно-консультативний жіночий центр": "За два роки в Києві зовнішня реклама, яку ми моніторили, на 25 відсотків - 30 відсотків зросла кількість зображень, які можна однозначно кваліфікувати, як сексистські".

Олександр Бригинець, глоова ГО "Центр політичних інновацій": "В статевій рівності, в стосунках чоловіків і жінок - формально рівність проголошена. Але система держави побудована таким чином, що жінки змушені погоджуватися на другі ролі. Якщо використовуються чоловіки чи жінки для реклами невластивих товарів - то це і є ознаками сексизму".
Теги:
Останнє редагування: 16:27 5 грудня 2012
Новини партнерів