5.ua

Заступник Кличка озвучив можливі терміни відкриття мосту на Троєщину

За словами заступника очільника столиці Володимира Прокопіва, зараз на добудову Подільсько-Воскресенського мосту кошти виділяються із міського бюджету

Секретар Київради Володимир Прокопів в ефірі "Час: Online" на 5.UA про те, що без системної роботи, допомоги держави та інвесторів проект будівництва Подільсько-Воскресенського мосту та метро на Троєщину неможливе.

"Без системної роботи отак сказати, що ми за рік пустимо метро на Троєщину, неможливо, бо це дуже величезний інфраструктурний проект, який своїми силами місто не зможе втілити, і ми чітко розуміємо це. Без допомоги держави, без допомоги інвесторів ми не реалізуємо цю історію. Але є інша сторона медалі - якщо ми просто будемо казати, що ми не можемо самі справитись, держава не допомагає, інвесторів не можемо знайти і стояти і дивитись, і чекати, що Бог дасть нам міст і метро, влада не має права цього робити", – зазначив Прокопів.

За словами заступника Кличка, наразі дуже для реалізації проекту виділяється дуже багато коштів з міського бюджету.

Наше завдання – не допустити його руйнації, наше завдання зробити все можливе для того, щоб цей проект мав право на завершення

"Ми зараз виділяємо, і критики дуже багато з цього приводу, кошти з міського бюджету на добудову Подільсько-Воскресенського переходу. Дуже багато критики з цього приводу, наприклад про те, що це буде один з найдорожчих мостів, що туди і так дуже багато витратили і навіщо ще витрачати... Якщо не робити системну роботу, то не буде результату. Якщо ми хочемо залучити інвестора, ми маємо інвестору запропонувати продукт, запропонувати готовий цікавий проект. Якщо ми зараз розуміємо, що в цей міст дійсно вклали дуже багато грошей, хтось каже, що там більше половини вкрадено – це окрема історія, з цим повинні розбиратися правоохоронні органи. Наше завдання – не допустити його руйнації, наше завдання зробити все можливе для того, щоб цей проект мав право на завершення", – додав секретар Київради.

Володимир Прокопів також зазначив, що наразі ведуться переговори з німецьким інвесторами стосовно проекту Подільсько-Воскресенського мосту, і вони виявляють до нього зацікавлення.

Із того, що я зараз бачу, із таким підходом в термін в три роки ми такий мостовий перехід завершимо і поїдуть по ньому перші машини з правого берега на лівий і, навпаки

"Із того, що я зараз бачу, із таким підходом в термін в три роки ми такий мостовий перехід завершимо і поїдуть по ньому перші машини з правого берега на лівий і, навпаки. Це амбітні плани, але ми говоримо зараз із державними представниками і знаходимо порозуміння. Більше того, міський голова веде переговори наразі з німецькими інвесторами, і вони мають зацікавлення і у випадку, якщо місто виконає зі свого боку все для того, щоб проект став цікавий, я не виключаю, що туди може зайти приватний інвестор і тоді буде значно швидше просуватися цей процес", – підсумував Володимир Прокопів.

Раніше повідомлялося, що за словами очільника "Київського метрополітену" Віктора Брагінського,  проекти будівництва станції метро на Виноградар та Троєщину з'явилися майже одночасно. Проте, проект будівництва метро на Виноградар реалізувати простіше, оскільки для цього не потрібен міст. Із метро на Троєщину ситуація складніша, адже необхідно завершити міст, будівництво якого є доволі тривалим.

Попередній матеріал
Тимчук розповів, як у ОРДЛО з бандитів роблять "терористів міжнародного класу на службі у СБУ"
Наступний матеріал
"Євробачення-2017": СБУ перевірить учасницю від Росії
Теги:

Новий міст на Троєщину, обвал Шулявського шляхопроводу та знесені МАФи: що розповів заступник Кличка

Заступник Кличка про обвал Шулявського мосту: "Не будемо один одного прикривати"

Метро на Троєщину буде: директор метрополітену розказав, за яких умов розпочнеться будівництво нової станції