Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
-9°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
26.02
Завантаження
Сховати

Маркетологи застерігають - через бездіяльність місцевої влади у Криму можуть недорахувати туристів (РЕПОРТАЖ)

У січні до Криму приїхали на 5 відсотків менше відпочивальників, ніж торік. Згідно з прогнозами маркетологів влітку півострів може недорахуватися 30-40 відсотків відпочивальників. Це повязано із млявою рекламною кампанією, незібраний після короблетрощ мазут на східному узбережжі та конфлікти влади з місцевим населенням. А от чиновники автономії запевняють, що проблем не бачать і перешкод для вдалого сезону немає.

Рекламувати свої рекреативні зони вже почали Росія, Туреччина та Болгарія. А кримські здравниці ще й не починали. Звичні місцеві туристичні ярмарки проводитимуть лише на початку березня. Ярмарки у Києві - ще пізніше. Тож туристичні центри півострова очікують чи не на третину менше відпочивальників, ніж торік.

Олександр Бурдонов, директор фірми з курортного маркетингу: "Зачем реклама сезона. Сезон итак продаеться. Нужно раскручивать апрель-май. А у нас только 1-го февраля принимають бюджет. А поезд все ушел. На рекламу плануруют потратить 300 тисяч гривен. При том, что минута ефира на том же Интере 40 тисяч долларов. Это полторы минуты".

Іншої думки в міністерстві курортів та туризму Криму. Чиновники переконують: реклами на українських та російських каналах достатньо, а ярмарки завжди відбуваються у такий час. Цього року міністерство курортів Криму отримало 2 з половиною мільони гривень. З них на рекламу витратять трохи більше мільона. Решту - на поліпшення умов відпочивання та на проведення свят і фестивалів.

Марина Слєсарєва, заступник міністра курортів та туризму Криму: "Я не думаю, что авартя в Керчи повлияет на сезон. Может только на саму Керчь, но как курорт она не заполняется. Выставки это то, что нужно. Важное направление. Другие методы, это ну как интервью как вот сегодня".

Неактивна реклама - не єдина проблема, через яку Крим може втратити літні прибутки. Екологи занепокоєні: мазут, який вилився у море після аварій у Керченській протоці, після потепління може піднятися на поверхню. Ніхто і досі не взявся порахувати, скільки його зараз осідає на дні, скаржаться природозахисники.

Віктор Тарасенко, директор Республіканської асоціації "Екологія і світ": "С потеплением конечно это все может поднятся на поверхность и мы проводили исследования на дне есть много мазута. Под угрозой может оказаться восточное побережье. Убрали то 5 тонн. Они до сих пор не вывезли это из порта Керчь. Власти занимают страусиную позицию. Не волнуйтесь ничего не будет".

Місцеві чиновники справді заявляють: панікувати не варто. Інформацію від екологів називають чутками і запевняють: курортному сезону може зашкодити хабі що погана погода.

Станіслав Колот, заступник алуштинського міського голови: "Те слухи, которые ходят по нефти и аварии. Я хочу сказать, что они не оправдание. На нас это не повлияет. И мы этого не допустим".

Туроператори не ймуть віри чиновникам - проблем із кримськими курортами чимало, а можновладці лише закривають на них очі. Зокрема, і негативний імідж півострова через конфлікт влади з кримсько-татарською громадою. Чи підтвердяться побоювання туристичного бізнесу, можна буде побачити вже наприкінці березня. Тоді укладатимуть перші договори між турфірмами та будинками відпочинку.

Микола Росличенко, Ігор Романенков, 5 канал

***

ЗАВАНТАЖИТИ ВІДЕОСЮЖЕТ (9.34Мб)
Теги:
Останнє редагування: 01:00 9 лютого 2008
Новини партнерів