Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
-9°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
25.77
Завантаження
Сховати

Дороги Дніпропетровська визнані непридатними для експлуатації

Сніг зійшов разом із асфальтом. Дороги у Дніпропетровську міська влада визнала непридатними для експлуатації. Маже 90% автошляхів міста-мільйонника після зимової негоди розбиті. Ями щодня стають пастками для сотень автомобілів. На міських СТО черги машин з розбитою підвіскою. Чиновники ж у роздумах де брати гроші на капітальний ремонт.

Обережно оминути ями на дніпропетровських автошляхах вдається не всім. Віталій скаржиться, на шиномонтаж за день приїхав вдруге. Каже, спіймав на дорозі глибоку вибоїну, що заховалася під калюжею.

Віталій Тимощенко, водій: "С утра еще ехал, до работы не доехал - здесь одно колесо потерял, выехал вот по работе и поять в этом же месте - бах!".

Не лови гав! Це правило чи не найголовніше для водіїв Дніпропетровська. Відволікся - ускочив у яму, а далі – до найближчого СТО. Найдешевший ремонт - заклеїти колесо -обійдеться у 130 гривень. Якщо пошкодив ходову, бампер та ще й евакуатор викликав, заплатити доведеться до 5 тисяч гривень.

Денис Сохар, працівник шиномонтажу: "Очень много стало обращаться, дорог нету, сам водитель, больно и мне, и машине. Колес разбивается уйма, с трассы люди приезжают с разбитыми и три, и четыре колеса. Диски побите, полопанные".

Таких розбитих доріг у місті ще ніколи не було, говорять в обласній спілці автолюбителів. Щодня тут фіксують понад двісті поломок. Кажуть, розбитих трас водії бояться більше ожеледиці, тому все частіше пересідають з улюбленої автівки на громадський транспорт.

Віктор Якунін, представник спілки автолюбителів: "Водителю некогда смотреть ни на знаки, ни на светофоры, он только боится, чтоб не вскочить где-то в яму, причем, вроде после каких-то взрывов, вырвано отак кусками, и причем огромные, колесо туда не проскакивает".

Не порушувати правил дорожнього руху на таких дорогах складно, кажуть водії. Об’їжджати ями доводиться зустрічною смугою. Працівники ДАІ до автолюбителів ставляться з розумінням, зізнаються – зупиняти і штрафувати стали менше:

Сергій Скітенко, заст. нач. ГУ ДАІ у Дніпропетровській області: "В першу чергу ставлять задачі по виявленню тих грубих порушень правил дорожнього руху, які безпосередньо впливають на стан аварійності, т.є. завдань по покращенню результатів роботи за сет того шо дороги в такому стані,ми не ставим".

Мости, дороги та двори, як після бомбардування, визнає мер Дніпропетровська. Каже, тепер капітального ремонта асфальтного покриття не уникнути:

Іван Куліченко, міський голова Дніпропетровська: "Настало время, корда нужно сконцентрировать все наши возможности на дороги, это вопрос №1. Деньги в этом году на проедание отдаваться не будут, подтянем ремни, сосредоточим все усилия, даже те должны понять, кто в социальной области, что в этом году задача №1 определена и ее нужно решить".

Кредит у три мільйони гривень під заставу комунального майна на відновлення автошляхів вже днями планують взяти чиновники. Керівники Дніпропетровська запевняють, реабілітувати дороги візьмуться вже наступного тижня, за умови, що сніг остаточно розтане і дороги підсохнуть.

Юлія Фінгарет, Андрій Ковбаса, Дніпропетровськ, 5 канал

Теги:
Останнє редагування: 20:31 25 лютого 2010
Новини партнерів