Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
-4°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
  • BTC
26.13
Завантаження
Сховати

Дніпропетровці малюють зебри на дорогах

У Дніпропетровську - не вистачає підземних переходів. Їх у мегаполісі лише дванадцять, причому - з них три - нещодавно закрили. Причини - або аварійний стан, або відсутність орендаторів підземних магазинів. Замінити підземки - нічим. А оновити принаймні наземні переходи - зебри - бракує коштів.

П’ять, а то й п`ятнадцять хвилин іноді доводиться чекати Дар’ї, щоб із маленькою дитиною перейти проїжджу частину біля свого будинку. Підземний перехід тут є, але вже півроку він зачинений, а вхід завалений сміттям. Тож дорогу доводиться переходити у місцях з інтенсивним рухом автотранспорту.

Дар‘я Стругало, мешканка Дніпропетровська: "Достаточно долго, особенно с колясками неудобно, там переходить да еще и на бордюр заезжать".

Водії пропускають пішоходів вкрай рідко. При цьому правил дорожнього руху не порушують, окрім закритої підземки тут жодних знаків для перехожих. Люди через дорогу не йдуть – біжать.

Пішоходи:
- Как у нас водители едут? Сбивают и людей, и детей, а особенно тяжело нам - старикам, очень тяжело переходить через дорогу.
- Водители наглые - сигналят, никого не пропускают – перехода-то официального нет...

Водії:
- ..Ну нет же пешеходного перехода, знака никакого...
- Отсутстуют разметки, нет знаков, хотя они тут необходимы.

Комунальники кажуть, аналогічних місць у Дніпропетровську - півдесятка. Причин закриття декілька. Одні підземки, яким понад 40 років, в незадовільному стані - їх ні за що ремонтувати, інші – місцева влада перетворила на торгівельні заклади. Тому поки магазинам не знайдуть господаря, перехід не відкриють – бояться за нове обладнання магазинів. 

Валерій Хапатько, директор КП «Дніпроавтоміст»: "Освещение они оставили там, светильники, витражи, зеркала, стекла, вы же понимаете, что это все до первого футбола, придет эта молодежь, и шо там останется от этих светильников и всего прочего?"

Перехожі звернулися до служби ДАІ, щоб встановили біля закритої підземки світлофор, або хоча б намалювали розмітку. Але правоохороці  відмовляють. Кажуть, двох пішохідних об’єктів поряд бути не може, навіть якщо один з них не працює:

Вадим Качан, інспектор УДАІ ГУМВС у Дніпропетровську: "2 рядом не могут, 250 метров один от другого, т.е. если есть подземный переход, 250м. туда это минимальное расстояние, чтоб строить другой пешеходный переход".

За дві сотні метрів звідси є зебра, але на асфальті її ледве видно, а дублюючий дорожній знак сховався за листям дерев. Підфарбувати білі шпали комунальники не можуть – з міського бюджету на такі заходи цього року виділили коштів вчетверо менше за потрібне:

Микола Шевченко, заступник директора КП «Дніпродорсервіс»: "По схемам, которые существуют в Днепропетровске, для разметок дорог надо нанести разметку 1400 км, на сегодняшний день горсовет выделил всего 210 км разметки".

Не дочекавшись, доки влада дасть гроші, мешканці однієї з вулиць Дніпропетровська власноруч намалювали три ось такі зебри. Ніяких нових правил дорожнього руху малюнки не створили, проте цікаві водії все ж тут пригальмовують. Художники побажали залишитися невідомими. Покарання за картини на асфальті – штраф 850 гривень. Ця сума майже дорівнює тій, що так необхідна для нанесення розмітки.

Юлія Фінгарет, Андрій Ковбаса, Дніпропетровськ, 5 канал
Теги:
Останнє редагування: 17:36 3 серпня 2009
Новини партнерів
останні новини