Дніпропетровці малюють зебри на дорогах

    У Дніпропетровську - не вистачає підземних переходів. Їх у мегаполісі лише дванадцять, причому - з них три - нещодавно закрили. Причини - або аварійний стан, або відсутність орендаторів підземних магазинів. Замінити підземки - нічим. А оновити принаймні наземні переходи - зебри - бракує коштів.
    П’ять, а то й п`ятнадцять хвилин іноді доводиться чекати Дар’ї, щоб із маленькою дитиною перейти проїжджу частину біля свого будинку. Підземний перехід тут є, але вже півроку він зачинений, а вхід завалений сміттям. Тож дорогу доводиться переходити у місцях з інтенсивним рухом автотранспорту.

    Дар‘я Стругало, мешканка Дніпропетровська: "Достаточно долго, особенно с колясками неудобно, там переходить да еще и на бордюр заезжать".

    Водії пропускають пішоходів вкрай рідко. При цьому правил дорожнього руху не порушують, окрім закритої підземки тут жодних знаків для перехожих. Люди через дорогу не йдуть – біжать.

    Пішоходи:
    - Как у нас водители едут? Сбивают и людей, и детей, а особенно тяжело нам - старикам, очень тяжело переходить через дорогу.
    - Водители наглые - сигналят, никого не пропускают – перехода-то официального нет...

    Водії:
    - ..Ну нет же пешеходного перехода, знака никакого...
    - Отсутстуют разметки, нет знаков, хотя они тут необходимы.

    Комунальники кажуть, аналогічних місць у Дніпропетровську - півдесятка. Причин закриття декілька. Одні підземки, яким понад 40 років, в незадовільному стані - їх ні за що ремонтувати, інші – місцева влада перетворила на торгівельні заклади. Тому поки магазинам не знайдуть господаря, перехід не відкриють – бояться за нове обладнання магазинів. 

    Валерій Хапатько, директор КП «Дніпроавтоміст»: "Освещение они оставили там, светильники, витражи, зеркала, стекла, вы же понимаете, что это все до первого футбола, придет эта молодежь, и шо там останется от этих светильников и всего прочего?"

    Перехожі звернулися до служби ДАІ, щоб встановили біля закритої підземки світлофор, або хоча б намалювали розмітку. Але правоохороці  відмовляють. Кажуть, двох пішохідних об’єктів поряд бути не може, навіть якщо один з них не працює:

    Вадим Качан, інспектор УДАІ ГУМВС у Дніпропетровську: "2 рядом не могут, 250 метров один от другого, т.е. если есть подземный переход, 250м. туда это минимальное расстояние, чтоб строить другой пешеходный переход".

    За дві сотні метрів звідси є зебра, але на асфальті її ледве видно, а дублюючий дорожній знак сховався за листям дерев. Підфарбувати білі шпали комунальники не можуть – з міського бюджету на такі заходи цього року виділили коштів вчетверо менше за потрібне:

    Микола Шевченко, заступник директора КП «Дніпродорсервіс»: "По схемам, которые существуют в Днепропетровске, для разметок дорог надо нанести разметку 1400 км, на сегодняшний день горсовет выделил всего 210 км разметки".

    Не дочекавшись, доки влада дасть гроші, мешканці однієї з вулиць Дніпропетровська власноруч намалювали три ось такі зебри. Ніяких нових правил дорожнього руху малюнки не створили, проте цікаві водії все ж тут пригальмовують. Художники побажали залишитися невідомими. Покарання за картини на асфальті – штраф 850 гривень. Ця сума майже дорівнює тій, що так необхідна для нанесення розмітки.

    Юлія Фінгарет, Андрій Ковбаса, Дніпропетровськ, 5 канал
    Попередній матеріал
    Пірати отримали викуп за судно з 2 українцями
    Наступний матеріал
    "Новинка для iPhone": Apple придбала новий стартап з технологією розпізнавання обличчя
    Теги: