Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
+7°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
  • BTC
25.92
Завантаження
Сховати

Борці з палінням розповіли про хитрощі тютюнових компаній

5.ua

Експерти зазначають: тютюнові компанії, щоби збільшити продажі, винайшли інші способи приваблення покупців. Волонтери у Києві та у 10-ти обласних центрах країни дослідили майже вісімсот точок роздрібної торгівлі. З них більше половини – підсвічують вітрини сигарет. Кожен п’ятий кіоск використовує цінники, як засіб закрити попереджувальні написи про шкоду паління. До того ж, увагу курців торгівці привертають велетенськими яскравими пачками цигарок. Нерідко на вулицях працюють тютюнові промоутери та консультанти. За такі порушення оштрафувати не можна, нарікають у Держінспекції з питань захисту прав споживачів. Відтак, звертаються до суду. У разі позитивних рішень щодо цих справ, державна скарбниця може поповнитися на один мільйон гривень. 

Тарас Шевченко, директор Інституту медіа-права, керівник проекту «Київ без тютюнового диму»: «Бігати за промоутерами в державі немає кому. Очевидно, цим і користуються тютюнові компанії, здійснюючи в такий спосіб стимулювання продажу».

Олег Кобельков, фахівець Держінспекції України з питань захисту прав споживачів: «Має бути чітка норма – чи є порушенням законодавства питання додаткового освітлення тютюнових виробів, розміщення їх, як окремої конструкції, чи розміщення їх на якомусь яскравому фоні. І всі наші суди мільйонні – саме з цих трьох причин».

Теги:
Останнє редагування: 19:49 17 вересня 2013
Новини партнерів
останні новини
Усi новини