Київ
  • Київ
  • Вінниця‎
  • Дніпропетровськ‎
  • Донецьк‎
  • Житомир‎
  • Запоріжж я‎
  • Івано-Франківськ
  • Кіровоград
  • Луганськ
  • Луцьк
  • Львів‎
  • Миколаїв‎
  • Одеса‎
  • Полтава
  • Рівне‎
  • Сімферополь
  • Севастополь
  • Суми
  • Тернопіль
  • Ужгород
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький‎
  • Черкаси‎
  • Чернівці‎
  • Чернігів‎
-11°C
USD
  • EUR
  • RUR
  • USD
  • BTC
26.1
Завантаження
Сховати

Новий скандал довкола соціальної мережі Facebook

Новий скандал довкола найбільшої соціальної мережі "Фейсбук". Найпопулярніші додатки до неї звинувачують у поширенні приватної інформації про користувачів серед рекламодавців.

Про це пише відоме американське видання "Вол Стріт Жорнал". Представники "Фейсбук" усі закиди заперечують. Раніше низка великих компаній, зокрема "Порше" заборонили своїм працівникам користуватися цією соціальною мережею. Своє рішення вони пояснили загрозою промислового шпіонажу. Крім того, нещодавно ЗМІ опублікували уривки з особистого листування засновника "Фейсбук" Марка Цукерберга, в якому він, нібито, стверджує, що дані про користувачів мережі не конфіденційні. Сам Цукерберг ці повідомлення спростував. "Фейсбук" - найбільша у світі соціальна мережа. Нині її аудиторія перевищує 500 мільйонів людей.

Анінда Гуз, професор школи бізнесу  Нью-Йоркського університету: "Так, рекламодавці та продавці справді можуть отримувати певну інформацію про користувачів соціальних мереж. Але чим це може загрожувати? З одного боку, ви зможете легко отримати товар, який вам необхідний. З іншого - ціну на цей товар можуть підвищити, володіючи інформацією про ваші прибутки".  

Елен Роуч, студентка:"У мене немає параної, але я дуже обережно розміщую інформацію про себе у мережі. Я пам`ятаю, що ці дані можуть отримати дуже багато різних людей".

Теги:
Останнє редагування: 17:14 1 червня 2015
Новини партнерів