Київ
  • USD
26.02
Завантаження
Сховати

Британські вчені встановили частину мозку, що відповідає за тривожні стани людини

Вчені встановили, яка частина мозку відповідає за тривожні стани людини. Вона розташована поруч з тією, що зберігає спогади. Науковці доводять - поява неспокою нерозривно пов`язана з попереднім досвідом.

Дослідники з Лондонського існтитуту психіатрії запропонували кільком добровольцям зіграти в комп"ютерну гру. Якщо вони програвали - ногу било легким електричним розрядом. Упродовж всієї процедури учасникам експерименту сканували мозок. Учені виявили - коли людина усвідомлювала невідворотність удару струмом - ставала активною ділянка поблизу з гіпокампом, який відповідає за пам`ять. Вони зробили висновок, що мозок постійно оцінює теперішню ситуацію через спогади. Коли він передбачає повторення небезпечної події - виникає неспокій.

Стів Вільямс, професор Лондонського інституту психіатрії: "Нарешті нам вдалося побачити цю ділянку. Тепер причини появи депресій і тривожних станів будуть серйозно переглянуті. На основі нашого відкриття можна розробити нові методи лікування цих розладів психіки".